pumpedyse Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 her er diesel purka mi... her står den i bakgrunn...... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SnIper må da være fler med 4'er her!!! come on!!!!!! =) Her kommer noen bilder av min bil. Flott bil du har forresten. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SnIper må da være fler med 4'er her!!! come on!!!!!! =) Her kommer enda ett bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SnIper må da være fler med 4'er her!!! come on!!!!!! =) Og enda ett. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SnIper må da være fler med 4'er her!!! come on!!!!!! =) Vel dette blir det siste bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by VW4 Tøff bil du har der! Tror jeg så den når jeg var ute å kjørte en dag..Men husker ikke hvor :rolleyes: Hvordan styling er det? Stylingen er fra MS-Design, med unntak av vingen som er fraq ABT. Alt er kjøpt hos Gundersen Sportscar i Rygge Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Kenvab Her kommer noen bilder av min bil. Nice!:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Kenvab Her kommer noen bilder av min bil. Feit bil!!!! Har sett deg i Knarvik et par ganger med den! Har du litt info om bilen, styling og motor? Solgt A4'en nå altså? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Kenvab Vel dette blir det siste bildet. hei er det tape du har lagt xenon lyktene ?? hvordan motor har du ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ja det er tape. Eg har bestillt lyktespiolere i plast. Tapen stod på fra den forrige eigeren. Motoren er en 1.8 T med 3" downpipe og racing katt. Resten av effektanlegget kommer på onsdag. Ellers står det en MTM chip i. Originally posted by pumpedyse hei er det tape du har lagt xenon lyktene ?? hvordan motor har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Kenvab Ja det er tape. Eg har bestillt lyktespiolere i plast. Tapen stod på fra den forrige eigeren. Motoren er en 1.8 T med 3" downpipe og racing katt. Resten av effektanlegget kommer på onsdag. Ellers står det en MTM chip i. jeg har prøvd og montere lyktespoiler på min golf 4 med xenon det gikk ikke pga xenon lyktene er litt forskjellige stikker litt lengre ut... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Hmm. Det har eg faktisk ikke tenke på, men eg går no ut ifra at dei skal passe når eg har bestillt lyktespoilere til en 2000 mod som eg har. Denne har jo original xenonlykter. Eg får se når eg kommer hjem fra havet i morgen. Håper dei er kommer i posten da. Eg kan skrive en melding når eg fått prøvd om dei passer. Originally posted by pumpedyse jeg har prøvd og montere lyktespoiler på min golf 4 med xenon det gikk ikke pga xenon lyktene er litt forskjellige stikker litt lengre ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kenvab Hmm. Det har eg faktisk ikke tenke på, men eg går no ut ifra at dei skal passe når eg har bestillt lyktespoilere til en 2000 mod som eg har. Denne har jo original xenonlykter. Eg får se når eg kommer hjem fra havet i morgen. Håper dei er kommer i posten da. Eg kan skrive en melding når eg fått prøvd om dei passer. ha du sjekket om du kan montere lyktespoilerne ?? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by pumpedyse ha du sjekket om du kan montere lyktespoilerne ?? Vet han har fått de, tror de passet. Han skulle ihvertfall levere de til lakkering. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Passat_RS Vet han har fått de, tror de passet. Han skulle ihvertfall levere de til lakkering. hmmm vet du hvilket merke han kjøpte ?? for jeg kjøpte noen i fjor, de fikk jeg ikke til og passe skikklig. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg