Nightfly Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sitter med det offisielle Grand Turismo-rattet og ratter livet av meg med LFS! Helt sjef når det gjelder drifting det spillet. Sitter inboard og hører pop-off`en når man girer ned og gir fullt gjennom svingen er MORRO! :D Mvh. Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sitter med det offisielle Grand Turismo-rattet og ratter livet av meg med LFS! Helt sjef når det gjelder drifting det spillet. Sitter inboard og hører pop-off`en når man girer ned og gir fullt gjennom svingen er MORRO! :D Mvh. Erik Det heter først og fremst blow off valve, og lyden kommer når man går av gassen, men det er et veldig artig spill, både for drifting og gripdriving. Har ikke GT-rattet med full svingradius, men det funker fint med Formula Force GP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvor får jeg tak i LFS tweek pro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Det heter først og fremst blow off valve, og lyden kommer når man går av gassen, men det er et veldig artig spill, både for drifting og gripdriving. Har ikke GT-rattet med full svingradius, men det funker fint med Formula Force GP. sånn her skal en BOV høres ut: http://www.lfsforum.net/attachment.php?attachmentid=4726&d=1136251912 er den jeg bruker:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvor får jeg tak i BeSpoke? Hørtes tøft ut Vet ikke dessverre, fikk det av en kamerat. Prøv DC eller noe lignende!? Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Lfs er sinnsykt bra å drifte i, både med mus og ratt. Skaff dere Lfs Tweek pro så kan du velge alt fra motorstørrelse til gir og evt. turbotrykk. Veldig mange muligheter der... kan også sette på så man får gateslicks på alle bila. Og med BeSpoke kan man lage felger :) Lfs2 anbefales også virkelig for de som ikke har prøvd det... sinnsykt bra! hvor får jeg tak i LFS Tweek pro?? det hørtes litt kult ut! har lfs s2.. men fikk lyst til og prøve det du har og..;) Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Tror ikke tweak eller bespoke er støttet i S2 ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 nei ell.. men det går jo an og instalere spillet.. jeg sa bare at jeg hadde s2.. og har lyst til og prøve tweek pro.. noen som veit hvor jeg kan få lasta det ned fra??!! Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg