eiriksmil Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Da skyldes det at jeg snur den på hodet... må enten gjøre det, eller snu hele bilen på hodet :p Nå vet jeg iallefall hvorfor det skjer hehe Da skal du jo seff snu bilen på hodet da!!! Ammatør!! :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 et annet problem kan være at det kommer fukt i "pistolen" og den blir tett. Husk å bruke vannavskiller mellom slange og pistolen.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 et annet problem kan være at det kommer fukt i "pistolen" og den blir tett. Husk å bruke vannavskiller mellom slange og pistolen.. det fikk jeg erfare idag :D gikk seg heldigvis til...(har ikke vannavskiller) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 jeg tror problemet er at det blir vakum inni boksen som sanden ligger i. hvis du borrer et par hull på toppen så får du fin gjennomstrømning. jeg hadde samme problemet, men fikset det med å borre 2 hull. takk for tipse.. må prøve ut det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nå er driten tett igjen virker det som :( kommer ikke ut noe... men når jeg tar av posen og kjenner med fingen, så skal den kunne suge opp sand? rett før hele fingen kommer inn :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg