xanakor Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hei. sitter å lurer på om det kanskje blir 318is på meg! hva er bra på disse og hva er dårlig? forsikring? er 18 år og har hatt en bil på meg fra før av.... noe spesielt jeg bør se etter på de når jeg ska lsjekke ut noen? hva er 0-100 tiden ca på denne? toppfart? ikke at det er noe viktig ettersom jeg ikke er noen råkjører, men greit å vite. håper på greie svar! mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ingen som kan si noe om disse? Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Meget fine biler, går mer enn greit nok ! Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 bmw har aldri vært en billig bil å forsikre på en ungdom. info om bilen finner du på http://www.bmwinfo.com b.l.a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg