jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hei... har noe bilstereo som jeg har vurdert å selge.. blant annet: en rockford fosgate 1000bd forsterker som yter 1000w rms i 2 ohm. en rockford fosgate hx2 12" sub med 2 spoler på 2 ohm hver, 1000w rms. 2 stk rockford fosgate p2 12" subber med kasse hvis ønskelig. en gammel lanzar 4 kanals forsterker med lys og temperatur måler. en 4 kanals lightning audio forsterker av typen bolt. boss dvd spiller til bil med nrg 7" lcd widescreen skjerm. et painballgevær med ca 400-600 kuler. kicker 6*9" hatthyllhøytalere. en nad forforsterker til hus. kom med bud og spørsmål da... har sikkert noe annet liggende å... hehe.. ønsker også å kjøpe bilstereo... kom med forslag... åpen for bytte... :bump :hello: Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twist Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei, jeg er innterisert i pris på 1000bd og en Nad forforsterker! hvilken modell er forforsterkern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 d må jeg se etter om først.. men d får bli senere.. ligger på rommet till guttongen... hain søv:) Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Lurte på "Boss dvd spiller til bil med nrg 7" lcd widescreen skjerm". Er det motorisert (innebygd) skjerm? Evt pris på dette? Legg gjerne ut en link til produktene eller mail bilder/info til jonaldo@netcom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 skjerm og spiller hver for seg... bud/bytte.... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Lanzar 4 kanaleren... hva heter den? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 kommer ikke på d i farta, men kan se etter i morgen... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ok..ca pris? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 bud/bytte... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hehe jammen ca pris..hva mener du er en god pris... jeg er frista til å by 500 liksom... men aner ingenting om den eller hvordan der er lydmessig osv... kan være du mener den er verdt 4000f.eks :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 for å si d sånn så er d en helt grei billig 4 kanaler... du kan liksom ikke ha på den 4 subber å forvente alt liksom... skjønner... d er opprinnelig lys inni i den, men d er bare et som fungerer... prøvde å sette inn blåe dioder, men var usikker på spenning med tanke på hvor mye den gir til de pærene som står i.. du har ikke noe bilstereo eller noe annet tøft å bytte i da??+ Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 har kvitta meg med alt jeg hadde :( sitter kun med frontsett, spiller og all kabling og koblinger og det kan jeg ikke bytte bort.... eller jeg har en Cervin Vega 15" da.. gammel men strøken... verdt ca 500 kr hehe Jeg er på utkikk etter noe som gir 50w rms + pr kanal og som kan brokobles eventuellt. billig :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 har kvitta meg med alt jeg hadde :( sitter kun med frontsett, spiller og all kabling og koblinger og det kan jeg ikke bytte bort....eller jeg har en Cervin Vega 15" da.. gammel men strøken... verdt ca 500 kr hehe Jeg er på utkikk etter noe som gir 50w rms + pr kanal og som kan brokobles eventuellt. billig :) hvilket frontsett er d du har da?? er på utkikk etter et sett med diskanter,mellomtoner og delefilter... eventuelt pris/bilde?? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Morel frontsett.. men jeg beholder nok det. ;) Som sagt så har jeg ikkeno anna enn den 15" å bytte bort :S Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Morel frontsett.. men jeg beholder nok det. ;)Som sagt så har jeg ikkeno anna enn den 15" å bytte bort :S bilde av den da?? :w00t Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg