einsereier Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 mista ladinga på golfen idag, koblet nye ledninger fra dynamo til batteri på grunn av at ledningene som var der hadde løsnet fra kabelskoene i pluggen. går di gamle ledningene innom noen andre steder eller går di direkte til batteriet? andre årsaker som kan forårsake denne feilen så trenger jeg å vite det så snart som mulig da jeg bruker denne bilen til og fra jobb pht kent Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 fått på den ene tynne styrestrømmen da.? som sier i fra at den skal slå seg på.? prøv og sett strøm rett inn på den fra matteriet med bilen går, og se om den begynner og lade da.. skal gå fra dynamo til starter til batteri.. stort sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 skal prøve den du. men er den forbunnet med et rele den da? går den via sikringsboksen? vil det bli noen klikking i dynamoen hvis jeg setter strøm på den? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 har prøvd det meste nå men ingenting skjer. får vel konkludere med at dynoen er gåen eller spenningsregulatoren? skal prøve den som står i poloen min å se hva som skjer. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 skru ut børstene da?? og se om det er noe igjen på dem.. dem sitter vel i 2 stjerne skruer bak der.. vist dem er slitt koster vel den kr 109 kr på biltema-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 jess ! back in bussniss! kjøpte regulator på mekonomen og fikk byttet den (knotete da dynamoen må ut for å nå skruene på normnalt vis) lader nå 14.7 med 15V regulator:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg