limE - Toledo Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har litt problemer med at girkassen blir veldi tung å få i gir.. Dette skjer spesielt når bilen er kald... Noen tips på hva dette kan ha seg? Har også en liten klikk når den settet i 4.gir. Har fått noen tips om at det kan være noe med giroljen, etter som den blir bedre etter at bilen har blitt varm. Bilen: Seat Toledo 1.8i -94 mod. takk for alle tips og hjelp som finnes der ute... :-) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Prøv å skift giroljen, eventuelt kan d være giroverføringene Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Sjekk giroverføring etter slark, smør opp og erstatt det som er slark i. Sliter selv med det samme og skal bytte olje nå på torsdag:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 slitte synkronisering ringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hmm.. men hvordan bytte girolje, evt sjekke den? I hullet oppå girkassen, der det er en plasstikk hette over? byttes ofte girolje? Takk Takk Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 190 d'n min hadde samme problemet, jeg fikk råd om å ta av belgen, som girstanga går i gjennom å smøre me spray nedi dær. Jeg gjorde det, giran ble som nye. Genial løsning men vet ikke kossn det funke på din bil... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 er det ikke wireoverføring på denne bilen da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hmm.. takker masse for alle forslag, det eneste som er sikkert er at det må gjøres noe med.. så her har jeg jo et sted å begynne :-D mvh Emil Skjelstad Ps: tips til styling på toledo? Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=633 Kan du sjekke http://www.modifisert.net/ for flere sider ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg