e321 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei Noen som har erfaringer med P.audio element som 'hus-høytaler' ? Tenker å kjøpe 2 10" til noen kasser(10" og diskant) jeg har liggende og bruke det kombinert med ett logitech x-530 sett.. Altså bytte ut front høytalerene med disse(men det er mitt problem :) ), det som jeg egentlig lurer på er om noen har prøvd høytalere eller andre ting fra P.audio? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ...tror nok 2 x 7,4 watt RMS fra Logitech-forsterkeren vil ha problemer med å drive to 10"ere til skremmende høye lydnivåer... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 glemte å skrive at jeg jo selfølgelig har ekstern forsterker :) Men bruker front utgangen fra lydkortet til den eksterne forsterkeren i steden for å kjøre den rett inn i logitech anlegget.. :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg