diskey Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Heisann Hadde problemer med å få bilen (320ci 2000mod gått 100k km) ut av parkeringen i dag på grunn av all snøen og siden den sto i en grop fikk jeg kjærsten min til sette seg bak rattet mens jeg dyttet bak, hun ga skikkelig gass og holdt clutchen halveis inne i ca 30 sek, det kom en svær røyksky fra bakdelen av bilen og det lukta skikkelig svidd clutch, kan dette ha gjort noen skade eller skal biler tåle sånt `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 bmw tåler ikke kvinnelige sjåfører! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 bmw tåler ikke kvinnelige sjåfører! :D Det vil jeg si var temmelig usaklig sakt. Spar deg for dine barnslige komentarer. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 bmw tåler ikke kvinnelige sjåfører! :D Heheh... joda d gjør de. Ingen fare, litt svidd clutch er bare bra :) Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 clutchen skal tåle det. men kan hende at clutchen din ikke tar like bra tak litt etterpå, siden det blir en brendt/glassert hinne på clutchen. den det går over fort, vist det har skjedd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 okai takk, ble litt roligere nå, stakkars hu har aldri kjørt den før da. Hun har førerkort liksom, men måtte hjelpe henne her om dagen da hun ikke skjønte hvordan man skulle åpne bensinlokket, at man må trykke litt inn mens man vrir rundt hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Det vil jeg si var temmelig usaklig sakt. Spar deg for dine barnslige komentarer. haha. går ikke ann å dra en spøk uten å bli flådd? fjott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 kansje ikke yngre dama e farlig bak ratte, men e d snakk om gamle dama... dæm e livsfarlig Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 nei nei.. damene er så klart trygge dem;) :drive2 :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 D A M N damndamn Hva har skjedd..?! Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 var i sommer.. skulle liksom hjem fra siste rudskogen på en lørdag.. jeg fikk bilen min på veien på en fredag, etter 10 000kr, og skrudd konstant i 5 dager.. så skulle dama kjøre hjem, og jeg kose meg med en pils.. digg og ha rallybur, men det hjelper ikke så mye da man ikke har seler.. skulle hente 4 punkt senere på kvelden.. men det slapp jeg.. hehe.. da var vi på sykehus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Det vil jeg si var temmelig usaklig sakt. Spar deg for dine barnslige komentarer. å jøss ere gamlefar på loftet, eller kanskje likestillingsforkjemper nr 1.. blir for gæærnt å spøke å le, eller?? Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg