integrale/mgb Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Legger ut litt bilder av en jeg bygde turbo på i høst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 meget pent må jeg si! lagd rørene selv? ble bra finnish på rørene. har du noe mer info om prosjektet? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fin løsning med luftfiler :) Men en stor fy-fy; gule slanger i kombo med blå = Svensk sick Hva skjules under ///Mulle Mekk, LMM? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 meget pent må jeg si! lagd rørene selv? ble bra finnish på rørene. har du noe mer info om prosjektet? =) Alt er laget sjøl utenom ic. der fant vi en som passet akk. er ikke min bil,bare bygger jeg. men tror det er en 86 mod cab. turbo er en T03 tror jeg. ellers er olje kjøler flyttet til venstre side å den er av typen japs turbo diesel. men den passet da bra så.alt er bygd slik at det kan skrus av med lette grep. ic kan demonteres uten å ta bort støtfanger å inn/ut plate hvor filtret står er skrudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Fin løsning med luftfiler :) Men en stor fy-fy; gule slanger i kombo med blå = Svensk sick Hva skjules under ///Mulle Mekk, LMM? di gule ble brukt i manko på blå for test start. di er vel byttet no tror jeg. Mulle mekk er vel egentlig et data spill for barn men vi kopierte navnet bare. ( men med M power M da seff ) Litt mange som har kule navn men bare klabber så ett ironisk navn passet bra da synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Holder for luftmengde måler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 øvre ic oppheng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er vel ikke så lurt å ha LMM på trykksiden? hva med å flytte den til innsugsiden? det gjorde jeg. LMM er vel ikke laget for å operere under trykk. Er rørene lagd av alu? stål? rustfritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er vel ikke så lurt å ha LMM på trykksiden? hva med å flytte den til innsugsiden? det gjorde jeg. LMM er vel ikke laget for å operere under trykk.Er rørene lagd av alu? stål? rustfritt? ja det trodde jeg også men hørte litt rundt å det skulle ikke være noe problem før du kom godt over 1bar. denne har org innmat så det blir vel ikke kjørt på mer en 0.4.bar rør er av rustfritt 316l men den neste som jeg skal bygge på blir i alu 3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Olje kjøler står på venstre side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 er vel ikke så lurt å ha LMM på trykksiden? hva med å flytte den til innsugsiden? det gjorde jeg. LMM er vel ikke laget for å operere under trykk.Er rørene lagd av alu? stål? rustfritt? Litt OT, men testet du med LMM på trykksiden, siden du flyttet over til før turbo? En fordel ved å ha den på trykksiden, er vel at man kan bruke åpen dumpventil :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.