Wankel-Power Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei :hello: Har montert anlegg i min rx7 der plass ikke er prioritert . Tok ut baksetene og satte 1 kasse i hver fordypning... funket bra og lyden ble fabelaktig yodude Men ser stykt ut og dette blir bare midlertidig... Kassene er de minste en får kjøpt til 12" men allikavel får jeg ikke setene i råneposisjon som er svært viktig når en skal cruise rundt i gliset :lol Så er det noen der ute som har bilder av anlegg som er bygget i baksete??? Trenger inspirasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Du kan jo ta en titt på Earthquake SWS basselementer, de bygger svært lite i dybden og leveres i 6,5, 8, 10 ,12 og 15". Legg ut noen bilder av slik det ser ut i dag, så får du sikkert tilbakemeldinger på hvordan du kan gjøre det for å opprettholde rånestilling;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det er jo ikke min sak, men jeg må bare spørre; hva bruker du bagasjerommet til idag? Den balja av et bagasjerom med ferdig utstillingsvindu over burde da være et greit utgangspunkt for et cruiser-anlegg uten å behøve å angripe baksetene... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det er jo ikke min sak, men jeg må bare spørre; hva bruker du bagasjerommet til idag? Den balja av et bagasjerom med ferdig utstillingsvindu over burde da være et greit utgangspunkt for et cruiser-anlegg uten å behøve å angripe baksetene... saken er jo med rx7 at du kun får godkjent den med kun 2 seter, ikke 4seter som den er levert med fra japan, så derfor kan du bygge å herje med hva du vil der for du har jo ikke lov til å ha noen der ;) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 bilen er registrert som en tre seter... plassen er for liten i trunken, så bygger i baksete :) Har anlegg er igrunnen bare bilde fra andre som har bygget i baksete jeg har lyst på :) vet mange har bygget en bass i bagasjerommet med superliten kasse og jeg vet at ikke det spiller fullt så bra...sier seg nesten selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det var en FD ja... overså den. Men trodde da du fikk den regget som 2+2 ihvertfall? FCen var vel det? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 pga totalvekten vlir den registrert som 3 seter men to unger på 37.5 kg blir som ett voksent menneske. så er 2+2 seter ja og plass til 2 barn pga vekt...men setene er så små at et spebarn har problemer med plassen :) hvordan legger jeg inn bilder her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Du må legge ut bildene på en internett-server ett eller annet sted... photobucket.com er mye brukt... og så linke derfra når du skriver innlegg her, ved å trykke på "Legg inn Bilde"-ikonet. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bilen er jo et kult utgangspunkt Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg tok på meg oppgaven å bygge i en fd sommeren 04.. Bygde i reservehjulsbrønnen... Hvorfor ikke gjøre det slik? Ble ikke så voldsomt mye høyere gulvet enn originalt, og da kan du sette griller på elementene så kan du fortsatt ta med deg bagasje av myk sort... Da beholder du også baksetene.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kult Rizla, cleant med produkta i focus . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Takker :) Som sagt er dette provisorisk løsning. kassene er små men bilen er så liten at de virker store damndamn men det donker noe SYKT yodude [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fin bygget rizla... låter det bra eller? tenker på volumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fin bygget rizla... låter det bra eller? tenker på volumet? Dette låter meget bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Åssen forsterker og hvilke elementer bruker du? Er det soundmagus forsterker og no pioneer TS-W3004SPL eller no lingnenes? :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg