Gå til innhold

Video: FSR Driftday 5/9-05

Ranger emnet


ton

Anbefalte innlegg

Siden Supraguy startet mimringen fra 05-sesongen, må vel nesten jeg følge opp. Er kanskje ikke fra et veldig stort treff, men det er fra et veldig veldig bra treff! De som ikke lengta etter sommer og banetreff, gjør det forhåpentligvis etter å ha sett denne. Det gjør iallefall jeg.

 

Dette er min første film av dette slaget, så slå dere løs og kommenter alt dere kan.. Jeg tåler litt ris! :thumb

 

 

fsr.jpg

FSR Driftday 05.avi 117mb/7min

(Vennligst høyreklikk og lagre mål som/save target as)

 

 

Edit: Hadde vært veldig fint om noen kan ordne med et mirror. Skal helst ikke bruke denne serveren til sånt som dette... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn

 

Dette er HELT klart en av de bedre treff-filmen jeg har sett i år!

Mange ting som var bra, men det som gjorde det store utslaget var de mange og bra kamera plasseringene og vinklene! Masse creds til deg! Håper jeg får se mer fra deg... :)

 

Litt minus for dårlig kvalitet noen steder...

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn

 

Dette er HELT klart en av de bedre treff-filmen jeg har sett i år!

Mange ting som var bra, men det som gjorde det store utslaget var de mange og bra kamera plasseringene og vinklene! Masse creds til deg! Håper jeg får se mer fra deg... :)

 

Litt minus for dårlig kvalitet noen steder...

 

Enig met det her! Kamera plasseringen var rått! Fet film!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Supraguy startet mimringen fra 05-sesongen, må vel nesten jeg følge opp. Er kanskje ikke fra et veldig stort treff, men det er fra et veldig veldig bra treff! De som ikke lengta etter sommer og banetreff, gjør det forhåpentligvis etter å ha sett denne. Det gjør iallefall jeg.

 

Dette er min første film av dette slaget, så slå dere løs og kommenter alt dere kan.. Jeg tåler litt ris! :thumb

 

Meget bra!

 

Fanger stemningen, og den Hardcore Driftingen som foregikk. Ikkenoe vås :D

 

Mye nye og spennende vinkler ja, det fresher opp filmen stort! Respekt for å orke å gå mye rundt :D

 

Tøfft også med den kveldsfilmingen på slutten der. Deilig feeling :D

 

Litt kontruktiv kritikk:

Hadde vært deilig om du kuttet bort dekkskrike lyden på noen få få av de deiligste sladdene, og muligens litt saktere film på noen få klipp, for å få en litt mer "grandios" følelse.. Blir litt gjennomgående mye dekkskrik, men for all del å ha billyden med er et stort pluss :D

 

Ideelt sett hadde et litt større og tyngere kamera vært litt mer stabilt.. Jeg har mye veive filming selv, men slike små kompaktkameraer fører ofte til bittelitt vingling. Det var ikke plagsomt men jeg vil bare råde deg til å prøve å investere i en monopod, en slik enkel pinne som er lett å ta med, lett og bruke.

F.eks fra clas ohlson:

Fotostativ Cullman 741. Ett 5-delt ben i aluminium, høyde 39-147 cm. Praktisk og lett, kun 350 g. Maks. belastning 2,5 kg. 329,- kr.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Overraskende. Hadde regna med litt mer kritikk fra selveste videokritikknazien! Takker og bukker...

 

Mye nye og spennende vinkler ja, det fresher opp filmen stort! Respekt for å orke å gå mye rundt

For det første. Vi gikk ikke, vi løp/klatra... Men det å få noen "nye" vinkler hadde førsteprioritet. Har sett stort sett det meste som er lagt ut her selv, og man blir litt lei av å se langsvingen og filming fra depotsvingen og sletta der...

 

Denne filmen ble tatt opp med et veldig billig kamera type syden, og det var ikke akkurat heftig. Har allerede "anskaffet" veldig mye bedre kamera med monopod for denne sesongen. Går også og lurer på å investere i et skikkelig bulletcam, da jeg kommer til å kjøre mer selv og i år...

 

Jeg ser mye jeg kunne gjort annereledes når jeg ser filmen nå, men det får vi spare til neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra produksjon, men savner inboard, onboard og bedre kamera. Lykke til med neste film; med slik redigerering er man definitivt på vei i riktig retining. PS: Jeg er en jævel på frameserving og videokomprimering; MSN-ikonet finner den som vil ha tak i meg under postcounteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel eneste kritikken jeg har å komme med. Du har med alle de vinklene jeg vanligvis savner. At det er litt ustø film ing synes jeg ikke er noe problem.

 

Og så er det nok en gang festlig å se akkurat hvor langt unnna jeg var å få Daniel (Volcom) på besøk inn i førerdøra.. Spennende sekunder. Skulle sett det fra inboard..

 

Så til sommeren går jeg for platekontakt..:bump

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også in/onboard, men det er ikke så lett når man ikke kjører noe selv. Hadde helt klart vært rått å sett fra Drift Addict sin bil, ved den lille insidenten der... Var ikke mye å gå på der nei.

 

Jeg synes du burde gått for litt platekontakt ja. Skulle hatt noen ekte arr, ikke bare plasten... :thumb

 

I år er vel tida inne for å se noe skikkelig heftig parallellsladding. Jeg er iallefall klar for å se på :rolleyes:

 

Men takk igjen for kommentarer, gutter... Neste film blir forhåpentligvis bedre, og kanskje jeg får ut fingeren litt før og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også in/onboard, men det er ikke så lett når man ikke kjører noe selv. Hadde helt klart vært rått å sett fra Drift Addict sin bil, ved den lille insidenten der... Var ikke mye å gå på der nei.

 

Jeg synes du burde gått for litt platekontakt ja. Skulle hatt noen ekte arr, ikke bare plasten... :thumb

 

I år er vel tida inne for å se noe skikkelig heftig parallellsladding. Jeg er iallefall klar for å se på :rolleyes:

 

Men takk igjen for kommentarer, gutter... Neste film blir forhåpentligvis bedre, og kanskje jeg får ut fingeren litt før og!

 

Bare ta kontakt til sommeren du, så kan du godt sette et kamera i bilen min og. Jeg har bulletcam selv også, så da kan du få litt materiale av meg og.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår