m0lidir Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 http://www.youtube.com/w/Jeremy-Clarkson-Destroys-Perodua-Kelisa?v=easZ2lhNOcs&search=Top%20gear http://video.google.com/videoplay?docid=2085095381362301509&q=top+gear kos dere :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Lada klippet er en klassiker.. Dette er et godt eksempel på å gå fra "stygg" andunge til en svane (men ikke tenk på at svaner egentlig også er stygge dyr) Har man muligheter er det potensial i alt :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Lada'n ble jo fin den. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 skamm rå og blei jo bra lyd i kjærra, men hadde jo vært rått med lotus maskinen i dend a, framfor gammel sliten lada/fiat som hadde blitt kraftig pussa opp.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Lotus maskin!!!? Er vel Toyota det. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Fiat 2000 TC motor i den Ladaen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Fiat 2000 TC motor i den Ladaen. Fikk med meg det... Det var en som heller ville ha en Lotus motor i den, og Lotus lager vel ikke så mange motrer, de bygger de om. Og akkurat nå kjøper de motorer fra Toyota. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Før lurte jeg på om han var gæærn. Nå lurer jeg ikke så mye på det lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 det er DETTE som er pimp my ride!!!! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 første gang jeg har hørt noen si noe fint om en orginal lada :P Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Fiat 2000 TC motor i den Ladaen. Som vel i praksis er omtrent den samme motoren som i Lancia Delta? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Er så bra når Testsjåføren kjører Ladaen før modding: "This has to be the worst car i have ever driven" :D:D:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg skal ærlig innrømme at bilen ble råtøff til slutt.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg skal ærlig innrømme at bilen ble råtøff til slutt.. Og det selv med din signatur? :D Er foresten helt enig... Jeg kan godt ha en lada med mods for 80k £.... :pimp __________________ Having a bucket that runs 13's is like saying you have a 200lb girlfriend but she's good in bed. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Fler Top Gear videoer: http://www.lfs-torque.net/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1138174202 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg