pjv84 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 er det forskjell på forstillinga på 318 og 320??? og hv aer forskjellen??? har nemli tenkt og sette inn en 2,0L cosworth motor og da lurer jeg på hvilken forstilling jeg bør bruke?? og om det er noe forskjell på de?? og hvis ja, hva forskjellen er? og om det er noen som har gjort noe sånnt før som har noen tips?? takk for alle svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Traversen og bærebruene er like, men fjærer, dempere og bremser er forskjellig. Motorfestene er selfølgelig ikke like heller da 318 er firesylindret og 320 er sekser. Enklere å bygge om til 325 eller 330 enn til cosworth da.... Men går du for cosworth burde du nok gå for minst 320 forstilling, men helst 325. Lykke til da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 har komplett cosworth motor se, så tenkte jeg bare skulle ha det litt gøy.. så det er bare støtdemperne som er forskjelli?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 som sagt dempere, fjærer og bremser ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg