Gå til innhold

S: DD, Spl Dynamics osv

Ranger emnet


Hifonic

Anbefalte innlegg

Skal nå gå til anskaffelse av ny bil og starte nytt stereoprosjekt. Skal derfor med tungt hjerte selge noe av utstyret..

 

Digital Designs 9515d med to 2ohms spoler

blingg.jpg

spldynsucks.jpg

er den til høyre

 

Dette er et rått produkt fra kanskje verdens råeste submerke. Er oppgitt til 1200w rms, men i virkeligheten tåler denne mye mer. Denne kan både spille meget pent og latterlig høyt om du vil. Selv har jeg vært over 145dB i en sedan på lave frekvenser.

3000kr

 

Så har jeg en Spl Dynamics EXT2000D

Ser egentlig slik ut

ext-2000d.gif

Men jeg har polert denne, så den er litt mer "bling"

IMG_9214.jpg

?action=view&current=bling.jpg

Terminaler tar 50mm2 kabler uten problemer

?action=view&current=04090005.jpg

 

Info om forsterker

 

Pris: 6000kr eller bud

 

 

Så har jeg noen lcd skjermer...

 

 

IMAGE_00108.jpg

 

Følger med ramme til å innbygging i nakkestøtter og fester som kan brukes til å feste skjermen på de "pinnene" som nakkestøtta står på.

1000kr

 

 

Så har jeg en Lilliput 9" widescreen skjerm med tv-tuner

9-inch-lcd-tv-large.jpg

 

Denne har tv-tuner som fungerer i Norge. Har testet den og det funger smurt. Og den har inngang for ekstern antenne i tillegg til den som er på den.

 

Pris: 2000kr eller bud

 

Mail: hifonic@xgang.net

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er blind.. Men hva skal du ha for subben? Og samlet for forsterker og sub?

 

Vil helst ha 3000kr for subben..

Kan sikkert få sub og forsterker for 8000kr. Med dette i rett bil kan man spille 150dB. Eller så kan du spille pent om du vil. Eller begge deler som er artigst :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på hva du har brukt for å "polere" forsterkeren?

mvh

 

600, 800, 1000 og 1200 pussepapir. Vann og pusseklosser. Og flere timer pussing. Vi var tre stk som holdt på i 5-6 timer om jeg ikke husker feil. Alle pusset i ett kjør..

 

Bare begynn med 600 for å fjerne det anodiserte belegget. Kan også legges i syrebad aka kaustisk soda og vann om du kan fjerne innmaten. Så går du gradvis opp med papiret. Når du har pusset lenge med 1200 kan du ta frem autosolen og en pusseskive på en elektrisk drill og polere den skikkelig.

 

Drittarbeid som ikke bør vedrives alene og man må ha tålmodighet!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår