Goof Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har kjøpt meg en ny CD/Mp3 spiller, og er litt usikker på hvordan jeg skal installere den. Har lagt ved et bilde av nåværende spiller. Ser det er noen hull på hver side av den, men når jeg lyser inn der er det tomt så langt jeg ser. Det fulgte ikke med noe verktøy (kjøpte brukt), og manualen har ingen detaljer om dette. Håper noen har innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Et nærbilde hatt gitt oss mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 pioneer har universal "stikkere" som du må bruke. en på hver side. reis til den nærmeste pioneer forhandler du, så fikser dem dette for deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Dobbelpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Et nærbilde hatt gitt oss mer info Ikke noe særlig bra bilde. Dersom man kikker ned i de to hullene, markert med rødt, ser man bare langt inniover. Kan ikke se noen skruer eller noe for å løsne spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 pioneer har universal "stikkere" som du må bruke. en på hver side. reis til den nærmeste pioneer forhandler du, så fikser dem dette for deg... Mulig du har rett, skal høre med Pioneer i morgen, men det høres litt rart ut ettersom hullene sitter utenfor "rammen" på Pioneer spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 De hullene du har markert, har ingenting med spilleren å gjøre. Hullene Tufte&Toyota snakker om, sitter i rammen rundt selve spilleren, ser de såvidt på bildet innenfor de sirklene dine, en smal sprek i rammen på hver side av spilleren. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ok, så det er et verktøy som skal utløse en fjær ellerno dersom jeg stikker dem ned i de to sprekkene? Jeg prøvde uten suksess med en liten skrutrekker i de hullene også, men greide ikke å utløse noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ta av det avtagbare panelet dersom du har dette. Ta så av plastrammen rundt spilleren. Videre er det pinner man kan skli inn på hver side av spilleren, men alle spillerne jeg har montert/demontert har jeg bare lirket litt, og dratt ut med makt. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Borrhammer midt på displayet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Borrhammer midt på displayet!! Eventuelt TNT ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Borr en stor ekspansjonsbolt inn i midten på spilleren, åpne bakluka, fest en stor kjetting i bolten og den andre enden i et stort tre. Første gir, full gass og bråslipp klutsj.. Da er nok spilleren ute skal du se ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Satt på til en kompis en dag her og han skulle liksom være så tøff og gjør alt i stor fart. Jeg satt i midten baki og han rygga ut fra parkeringsplassen i stor fart. Han traff en lyktestolpe og vips, der satt jeg med cd-spilleren i fanget :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg