Gå til innhold

Noen som har bilder av fint stylede 245?

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

hehe, word! Er VELDIG enig med deg her, skjønner ikke hvorfor folk gidder å dytte på så mye plastikk, blir jo en stor utgift i innkjøp av styling og ikke minst lakk!!

Slike penger kunne heller vært med i et budsjett for grom motor, felger og understell!!

Thjoms: Om du sier du ikke har bruk for stor motor, så har du ihvertfall ikke "bruk" for styling? har ikke akkurat mye bruk for down-force på en 240stv med orginal b230 gasser motor....

Hva skal jeg med grom motor når jeg bare kjører rundt

vil ha styling for at bilen ikke skal se "original" ut.. å liker stylede 240

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

overdreven plastikk har ikke noe å gjøre på en 240, men det er jo selvsagt smak å behag, mitt tips er å kjøpe 8,5 jp å senk denn noe grønnjævlig, også gir du f*** i plastikken. da har de en rå bil vettu.

skal ikke ha noe ulovlig senking på min nei..

d eneste som blir ulovlig blir vel fjærskålene,men de vises jo ikke

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du...synes du skal gå for litt egenbygd styling?!?!?det har jeg sansen for så lenge det blir gjort sikkelig,slik som 240tic :) var tøff den stylingfronten på ene 242'n du la ut på den andre tråden..en mørke rød.uanctt ikke ta deg nær av alt folk slenger ut hær.gå for det du har lyst til å drit i andre komentarer enn di positive :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør du så får du svar /meininger... som sagt , meininger er som rævhål , alle har sin.

Han spurte da for faen ikke om meninger...han spurte om bilder av forskjellige!

Nå begynner jeg å bli lei av folk her som skal vri og vrenge på alt og at 1 av 10 svar er relevante for trådstarter, HEPP! Spurte eg om mor di kanskje!?

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spurte da for faen ikke om meninger...han spurte om bilder av forskjellige!

Nå begynner jeg å bli lei av folk her som skal vri og vrenge på alt og at 1 av 10 svar er relevante for trådstarter, HEPP! Spurte eg om mor di kanskje!?

"Noen som har bilder av fint stylede 245? " bilder av det har han jo fått for lenge siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider