Strandstuen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Lurte på om noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal få bra lyd i en bora. Har 2 12" LA Strike vc2 som jeg skal ha i den. bilder og tips mottas med hjertlig takk. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Fanker'n, har glemt å svare på sms'en din! :) Sorry! Men j kan gi et råd eller to... :) Når Fido og j bygde den LA-Bora'n på Tynset, brukte vi hjulbrønn som kasse. (Vet ikke om det blir mok plass tgil to 12'ere der, men...?). Det funka egentlig veldig bra, selv uten port eller ekstra åpning inn i kupeen... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Funker greit med subbene i hjulbrønnen ja. Holder på med et prosjekt selv med 2 stk. 12" RF i en kasse i hjulbrønnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fanker'n, har glemt å svare på sms'en din! :) Sorry! Men j kan gi et råd eller to... :) Når Fido og j bygde den LA-Bora'n på Tynset, brukte vi hjulbrønn som kasse. (Vet ikke om det blir mok plass tgil to 12'ere der, men...?). Det funka egentlig veldig bra, selv uten port eller ekstra åpning inn i kupeen... Snakka med Fido på lørdag så han skulle tegne opp noe forslag til meg med porter opp i hatthylla. tenkte jeg skulle prøve å få ei kasse i hjulbrønn denne uka for å prøve. ble det ikke mye skrangling i hatthylla i bora´n da? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Husker ikke,men det er vel bare å dempe litt da... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg