KloA Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Sitter her å tenker på å kjøpe meg en '89 sedan 2.3 20v , er det noen som vet om denne har noen form for diagnostikk-muligheter ? vil gjerne ha tilgang til å sjekke ting selv =p ... og : vanlige feil å se etter på disse ? takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Mulig du finner svar her. http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#led Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 tja, er mulig jeg ikke så så nøye etter, men fant ikke noe som var spesielt hjelpsomt =p , var egentlig mest ute etter en boks/kabel som jeg kan hooke opp til en pc for å lese av feilkoder, og annen motor-info, jeg vet det er mulig med vag-com på min 1990 passat gt , men vag-com hadde ikke noen audier før 1991 på lista si =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har sett overgangskabler fra obdII til eldre diagnosekontakter fra midten på 80-tallet, som muliggjør bruk av VAG-COM. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ser man det :) Sjekk HER. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 dæsken ;) Takk! akkurat det jeg så etter, nå regner jeg med 90'en har slike kontakter ja? (samme som på passaten ser jeg) tenkte å bygge carputer, og litt motorinfo er alltids kult å ha =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg