Kristian S. Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Trenger ny girkule i Sølvpilen. Den gamle bare detter av. Det er overdrive i den, så jeg trenger en girkule med overdriveknapp. Helst ikke original. Har søkt litt rundt på nettet, men har ikke finni noe. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Er vel ikke så mange rundt om kring som selges med knapp på seg (tror jeg). Men det er jo bare å kjøpe en tøff gitkule å borre et lite hull dær du vil ha knapp å sette inn en som står i stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Trenger ny girkule i Sølvpilen. Den gamle bare detter av. Det er overdrive i den, så jeg trenger en girkule med overdriveknapp. Helst ikke original. Har søkt litt rundt på nettet, men har ikke finni noe. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Kjøp f.eks en momo girkule og så kobler du ut bakrutespyleren, så bruker du den knappen som overdrive bryter! Har selv gjort det og det funker som bare f...! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Send en pm til turboperformance - mener han hadde en liggende. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Er vel ikke så mange rundt om kring som selges med knapp på seg (tror jeg). Men det er jo bare å kjøpe en tøff gitkule å borre et lite hull dær du vil ha knapp å sette inn en som står i stil. Var det jeg tenkte å gjøre. Fant en helt ålreit girkule på Torshov bilrekvisita, men ingen knapp som hadde passa oppi. Får sende en pm. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 summitracing.com har kuler med knapp Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 vis ikke så selger volvo og volvo-huggeren i bergen nye od-kuler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 mener BCB.no har dette Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Vil helst ikke ha original. syns de er stygge. Tenkte å ta en ringerunde i morra. Syns denna er fin: Ser ut til at det skal gå an å putte inn en knapp på toppen av den. Må bare borre og herje litt. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg også glana etter dette.. Spurte forhandlere av momo, sparco, sabelt osv, men ingen lagde kuler med knapp. Så en svenske som skulle selge ei kule for ei tid tilbake. Han hadde brukt ei momo kule som stort emblem på, så hadde han modda inn en knapp slik at momo emblemet fungerte som trykknapp. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Send en pm til turboperformance - mener han hadde en liggende. Stemmer det, jeg har en splitter ny liggende! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kjøp for guds skyld en ny ORIGINAL kule da...er så harry med alle dissa rånekulene rundt omkring... Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er jo ikke rånekule det der da. Den er jo ganske clean. I den andre Volvo`n har jeg hodeskalle-girkule. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ett litt kanskje harry forslag, sett på ei vanlig kule, legg en knapp ned ved pedalene, som du manøvrerer med føttene, så girer du uten å røre spaken... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er jo ikke rånekule det der da. Den er jo ganske clean. I den andre Volvo`n har jeg hodeskalle-girkule. Syns den girkula ser bra ut jeg...men,var det vanskelig å montere hodeskalle girkula?bare lurte litt siden jeg også har en.Sorry for offtopic Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg