Gå til innhold

PS Konkurranse m/premiering!!

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... vet... så dumme er vi... men hallo! Fortjener mer en det liksom! Hvor mange timer har du brukt på dine forslag? Vær ærlig nå.. :)

 

Jeg vil si.. ca 5 timer? 2,5 - 3 på den siste.. Er mest kreativiteten det står på, hehe.. Ikke alltid så enkelt å bare finne på noe.

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si.. ca 5 timer? 2,5 - 3 på den siste.. Er mest kreativiteten det står på, hehe.. Ikke alltid så enkelt å bare finne på noe.

 

Det hørtes riktig ut det der ja.... så med andre ord...

Hvis vi sier at du var en "en arbeidsom freelans grafikker som holder på å skaffe seg en ny kundegruppe" så har du vel tatt 225kr for noe slikt i timen. Noe som er meget billig (normale er vel 750kr -1000kr timen)

Så hvis dette har vært en jobb så har du tjent mellom 1125 - 1250kr.

Det er noe som sier meg at du kunne kjøpt premien for lenge siden...

Har ikke regnet opp det.. men det er noe som sier meg det :)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes riktig ut det der ja.... så med andre ord...

Hvis vi sier at du var en "en arbeidsom freelans grafikker som holder på å skaffe seg en ny kundegruppe" så har du vel tatt 225kr for noe slikt i timen. Noe som er meget billig (normale er vel 750kr -1000kr timen)

Så hvis dette har vært en jobb så har du tjent mellom 1125 - 1250kr.

Det er noe som sier meg at du kunne kjøpt premien for lenge siden...

Har ikke regnet opp det.. men det er noe som sier meg det :)

 

Ja vi har vel skjønt hva du mener om denne saken nå vil jeg tro. Vær nå snill å hold denne tråden fri for klager og annet småprat, og diskuter heller i tråden om Sommertreff under Happenings hvis det er noe dere har på hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommertreff4xp.jpg

 

Tekst-delen kan jobbes mye med... Dette er bare et forslag/utkast!

 

Det dere sier om meg er jo flott å høre, hehe :) Er bare glad for å kunne bidra, skal på mitt første Sommertreff i år i Juni, og hadde jo vært kult å sett min egen logo trykt opp rundt omkring :P

 

For detaljert, og veldi Amerikansk :P

 

Om denne krympes drastisk til, feks et brevhode, vil den med alt dilldallet bli meget uskarp. Forenkles den ligner den på en hvilken som helst logo i samme klasse.

 

Den første logoen fra samme bruker (da mener jeg KUN Tachometeret) var ganske ok den, og kan implementers mange steder ved å feks erstatte O en i sommertreff som i hans forslag, men dette blir ikke akkurat noen egen profil for sommertreffet siden det kanskje er tidenes mest brukte logo innen motor.

 

Ellers synes jeg disse forslagene med rett og slett baneomrisset i korrekt farge utgjør en stilig og meget unik logo, som fort ser bra ut med URL og navn bak, som i ett av forslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår