Aron88 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hei hei! Fått meg en Passat 1.6 1997 modell nå, og jeg lurte på om noen av dere har peil på hvem kabler som er hva? Det står ikke hvem som er jordings kabel eller noe...Røde og brune kabler, er det vanlig i en passat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 bruneog evt svarte er jord, røde er 12volt+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 også er det en grå(?) med blå striper på, en veldig tynn kabel, hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 det er jo en haug med ledninger i en bil, ingen som vet hva de er til i hodet, du må finne et el skjema for å finne ut hvor ledningene skal kobles osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 det er jo en haug med ledninger i en bil, ingen som vet hva de er til i hodet, du må finne et el skjema for å finne ut hvor ledningene skal kobles osv.. Kjøp deg en haynes bok :) Vet ikke akuratt hva du har tenkt å "fikse" i bilen din, men regne me at det er ganske avansert elektronikk i en passelaten din. (tenker sia den er såpass ny) Så hvis du ikke har så mye peiling burde du kansje gitt jobben til noen andre? mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Kjøp deg en haynes bok :)Vet ikke akuratt hva du har tenkt å "fikse" i bilen din, men regne me at det er ganske avansert elektronikk i en passelaten din. (tenker sia den er såpass ny) Så hvis du ikke har så mye peiling burde du kansje gitt jobben til noen andre? mvh Vemund Bilen skal få seg et nytt anlegg ;) Men ja, skal la andre fikse dette..Greide å ryke sikringen for litt sia når jeg prøvde meg selv..hehe! Fått tak I voltmeter så får værtfall sjekka hvem som er jording oghvem som er + eller - :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Bilen skal få seg et nytt anlegg ;) Men ja, skal la andre fikse dette..Greide å ryke sikringen for litt sia når jeg prøvde meg selv..hehe! Fått tak I voltmeter så får værtfall sjekka hvem som er jording oghvem som er + eller - :) Anlegg som i CD spiller eller som forsterker++ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 som i alt ;) Ny spiller, to xplod forsterkere, 4 xplod høytallere, og 2 12* xplod bassere :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei Her er en link til det elektriske anlegget på passat. http://volkswagen.msk.ru/electro/wd_p_98.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 som i alt ;) Ny spiller, to xplod forsterkere, 4 xplod høytallere, og 2 12* xplod bassere :) :) Gratulere! Sleng ut noen bilder av bilen å anlegget etter hvert da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Gratulere!Sleng ut noen bilder av bilen å anlegget etter hvert da :) Hehe, det skal jeg nok gjøre vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Er det siste x-plod serien du skal montere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er det siste x-plod serien du skal montere eller? det er jeg ikke sikker på du :P Legger ut noen bilder så fort alt blir koblet! men det ser dårlig ut akkurat nå¨! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg