runer1 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Selges komplett MED airbag. Prisantyding kr 3000.- SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnan Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Passet dette rattet til min Audi A4 B5? Er det mye jobb og instalere denne eller skal det gå rimelig greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runer1 Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Passet dette rattet til min Audi A4 B5? Er det mye jobb og instalere denne eller skal det gå rimelig greit? Passer alle A4/S4 fra 98 mod. 10 min arbeid, av med airbag og skru ut senterbolt i ratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnan Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Passer alle A4/S4 fra 98 mod. 10 min arbeid, av med airbag og skru ut senterbolt i ratt Hvordan er det og ta bilbake airbaggen og da vite den virker etter det? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hvordan er det og ta bilbake airbaggen og da vite den virker etter det? :p Hvis du får den i trynet når du kræsjer, så ser du at den virker. Hvis ikke, så virker det ikke! Det skal ikke mer til Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runer1 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hvordan er det og ta bilbake airbaggen og da vite den virker etter det? :p Er en hurtigkobling på ledningen til airbagen. Hvis du ikke skrur på tenning mens du bytter så skal det ikke være noe problem. Bilde av rattet kan mailes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnan Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 send bilde på adnan@storage.no please. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runer1 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 send bilde på adnan@storage.no please. Bilde sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg vil ha et sånt ratt, men da uten airbag damndamn Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runer1 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg vil ha et sånt ratt, men da uten airbag damndamn Airbagen sitte jo i midt delen av rattet og er ikke komplett uten denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan du maile bilde til jonaldo@netcom.no? Passer forresten dette i 94 80 Avant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runer1 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Passer forresten dette i 94 80 Avant? Det tviler jeg på, du får prøve å finne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg