Trond.S Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Heisann! På tirsdag denna uka fikk jeg til slutt et eksosanlegg som passa bilen min sånn passe. Det tok 3 uker før de rette delene kom. Så da ble det endelig kjøring igjen og 3" da så klart ;) Blei ferdig med å montere dette på kvelden så det ble bare en kort prøvetur. På onsdag jobba jeg og fikk da bare kjørt på jobben og hjem igjen. På torsdag hadde jeg fri, samtidig som noen kammerater av meg akkurat har kommet hjem fra folkehøyskoler. Så da skulle det bli kjøring. Det blei det også, men det endte med at den helt nye enderøret mitt blei borte :( Da jeg kom hjem ved 23.30 tida hørte jeg en lite pen lyd når jeg åpna døra. Vannet rant av motor'n. Det ble ei dårlig natt. I dag fant jeg ut at det var pakningen på vannpumpa som sitter mot toppen som var gåen. Bytta den nå i kveld og starta opp igjen. Det gikk fint ei god stund bortsett fra at den ikke tok til seg mer enn ca 4 liter vann. Plutselig bobla og rant det over fra ekspansjonstanken. Da var jeg faen ikke høy i hatten, trodde toppakningen hadde gått til helvete! Men det var heldigvis bare vann som slapp og vi fikk på ei kanne til med vann. Da gjenstår det bare å stå opp tidlig i morra og vaske bilen så er den klar til 17 mai!! ENDELIG!! ;) Håper neste uke blir mindre spennende. Ønsker dere alle en riktig god 17 mai!! Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 husk, en volvo dør aldri!!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com husk, en volvo dør aldri!!! Noe sånt! Svenske biler veit du ;) PS. Fant forresten igjen enderøret mitt i går. FLAKS!!! Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Originally posted by Trond.S Noe sånt! Svenske biler veit du ;) PS. Fant forresten igjen enderøret mitt i går. FLAKS!!! Trond hvordan fant du det igjen? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Naboen min fant det da han var ute å kjørte moped. Utrolig hva man får med seg når man sitter høyt, kjører sakte og er nyskjerrig ;) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 hmm, så mopedistene har noe å gjøre i trafikken? lete etter reservedeler? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by DaButcher hmm, så mopedistene har noe å gjøre i trafikken? lete etter reservedeler? Hehe.. Er ikke det kjekt da? :) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Trond.S Hehe.. Er ikke det kjekt da? :) Trond hehe, åjoda. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg