Erlend18 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei, er ny her på forumet.. Tenkte jeg skulle høre hva dere syns om bilen min? :) Specs: 94 mod. 1.8GL Effektanlegg Lumma frontfanger med rieger catkiller og cupwings Mattig sideskjørt Rieger bakfanger Rieger takspoiler M3 crome speil 17" sommer/15"vinter Senket 40/40mm med FK coilover FK Angeleyes, FK clear baklys, FK blanke blinklys på sia + diverse anlegg.. Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 pen bil;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 poenget med å sladde bilde forran og ikke bak ? måtte bare :p veldig pen bil egentlig men tror jeg ville droppa chroma m3 speil :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Var jo ganske tøff den. Tips jeg selv ville gjort, synes det ble litt for mange "lipper" på frontfangeren. Cupvingene av og fått i sortgrill i front/bak-fanger og grill + ikke chrome speil ville gjort bilen helt kanon. Var gledelig å se at du ikke har kjøpt lexuslykter. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Pen bil... Stilig med cupwings i annen farge enn bilen, så bra ut, men ble litt for mye på frontfangeren syns jeg da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Synes bilen var kul jeg =) Jeg likte faktisk fronten på den jeg !! Burde claen bakluka maybe.. Dyrt men.. Klare lykter og chrom speil er jo ikke så ille da!! Hva man ville gjordt med sin egen er vel uint. men.. NICE!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Pen bil...Stilig med cupwings i annen farge enn bilen, så bra ut, men ble litt for mye på frontfangeren syns jeg da... Pen bil ja, men enig med Sly. Blir litt mye i front. Fjernet den nederste leppa kanskje? :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:) Noen syns det er for mange lipper på frontfangeren, men det er faktisk kjekt å cupwingsene iallefall. Fronten er så lav at det er ganske greit med noe som tar av litt..:) Må tilføye at dama er med på dette også;) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Stilig bil.. :) Hvor i landet ligger Kyrksæterøra..? :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Kyrksæterøra ligger 9 mil sør for Trondheim.. Lite sted..:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kul bil.. Lakke dørhåndtakene? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Har tenkt en del på å lakke dørhåndtakene ja:) Men får se hva det blir til... Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kyrksæterøra ligger 9 mil sør for Trondheim.. Lite sted..:) Oki. :) Du får ta en tur sørover når det er treff vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei, likte bilen din syns den front fangeren er rå jeg, har samma selv hihi. men har et lite spm, hvordan får du blink lysa til å passe? jeg får mine inn i frontfangeren men når jeg setter på frontfangeren virker det ut som de ikke får plass bak, de blir på en måte poppet ut av plassene sine.. Takker for svar :cocain: Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei, likte bilen din syns den front fangeren er rå jeg, har samma selv hihi. men har et lite spm, hvordan får du blink lysa til å passe? jeg får mine inn i frontfangeren men når jeg setter på frontfangeren virker det ut som de ikke får plass bak, de blir på en måte poppet ut av plassene sine.. Takker for svar :cocain: Du må modde litt på den orginale støtfangerbjelken for å få det til å passe bra.. Fjern de runde gjengede "mutrene" som sitter bak der de orginale blinklysa står, så skal du se at det passer:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg