Gå til innhold

PS2: Racing Battle - C1 Grand Prix

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Racing Battle - C1 Grand Prix

Eller hva med litt ekte japansk Battle??

http://www.genki.co.jp/games/rb/movie/swf/0328/op.htm'>http://www.genki.co.jp/games/rb/movie/swf/0328/op.htm

http://www.genki.co.jp/games/rb/

Her har du ps2'enes Forza motorsport i dobbelt så rå utgave (er bestilt :crazysant ), kan fikse på alt på bila, til og med garasjen di står i :) Også fra Genki

 

0428_2_03.jpg

0428_2_04.jpg

0428_2_05.jpg

0428_2_06.jpg

top_04.jpg

Gleder meg til jeg får det, bestilte det på ebay.. kosta i overkant av 200kr :D

 

Nå har jeg fått spillet, spilt det i 2 dager, og kan ikke si noe annet enn at dette er ett av di beste spilla jeg noensinne har spilt på ps2.

Fysikkmotoren er bedre enn gt4 og gt3, ligger å vipper mellom lfs/enthusia/gt3

Grafikken er som gt3.. Menysystemet er oversiktlig, men på japansk, men det er en oversettelse på internett, så det går seg til..

Man kan skifte alt på bilen visuelt, bagasjelokk, panser, sideskjørt, breddere, speil osv fra frp/glassfiber til carbon, alle stylingdelene finnes faktisk i virkeligheta :)

Performance, kan man skifte motorer (!!) feks i s13 kan man skifte til skylinemotor eller wankel.. Kan skifte alt fra eksosanlegg (visuellt og lydmessig!!!!) til tie-rods, clutcher og ecuer..

5 forskjellige dekktyper i alle dimensjoner, felger fra alle kjente japanske merker i ca alle størrelser..

Banemessig er det fullt av baner, alt fra motorvei til gokart/småbaner til å drifte på..

3 forskjellige løpstyper:

SP: utforderer 1-3 forskjellige biler utpå banen, dette kan du gjøre i 5-xx min, avhenging av åssen rank du er på..

DP: Drifting :) Morro

RP: Vanlig løp..

 

Så er det vanlig testkjøring..

Man må sette opp bilen helt alene, avhengig av åssen løpstype man skal kjøre.. Har 3 setuper man kan lagre på per bil..

Eneste minusa jeg kan se er at det bare er japanske biler..

Musikk og lyder, musikken er bra trance, lyda på bila går ann, dumpventiler osv..

Det støtter alle ratta som er ute på markedet, jeg har logitech driving force pro, som det støtter helt ut, kan velge rattutslag på menyen i spillet tilogmed :)

Så løp og kjøp, om man har chip.. Det er det verd :)

Skal prøve å ta noen skjermbilder med mobilen, og filmer..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer det i europeisk version?

Virker ikke sånn dessverre :(

 

Hørtes helt rått ut. Takk! Må man ha chip? :( Hvis ja, kommer det i en version hvor jeg ikke trenger det?

Ja, kjøp det og spar penger!!

Virker ikke sånn

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg sender den inn til modnet nå så snart de gidder svare på mailen min. Har god erfaring med de happyhappy

Er svært spent på spillet nå jeg. Vet hvertfall at ae86 er med. da er jeg mer enn happy ^_^

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke å chippe ps2'en.

 

PSTWO Swap Magic 3.6 - PAL + Magic Keys 2 Switch Kit (Slim Version) 299,- Playstationshop.no

 

PS2 Swap Magic 3.6 - PAL + Slide Tool (Big Version) 299,- Playstationshop.no

 

Men er jo fordel med chippet ps2 så slipper man dilldall med cd-bytte osv.

 

 

Edit- Så på modnet.no at de selger PSTWO Swap Magic 3.6 - PAL + Magic Keys 2 Switch Kit (Slim Version) til 199,- :d

 

Men hvor fikk dere spillet fra?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay. Mener å huske at MeSs sier det lenger opp?

TRO meg, chip heller en PS2 enn å bruke den dritten der. Har hatt sånn selv.

For det første tar ikke de der "swap" greiene alt av cd'er, dvd'er etc. pluss at det er mye ork. Når du først skal gjøre noe er det like greit å gjøre det skikkelig.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår