Pellick Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Går det an å ta et ratt som dette: http://home.nyc.rr.com/atsmart/images/09%20-%20Steering%20Wheel_jpg.jpg ...og montere det i en stakkars Audi 80 '92? Hvor mye fikling/tilpassing/banking/gaffateip/grining vil det i såfall innebære? Får man tak i disse rattene uten airbagen? På forhånd takk :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 jeg monterte ett slikt ratt på bilen min i jula "audi 80 94 stv" dette resulterte i ett H**vettes slit som innebærer dele bytter mellom de gamle og nye rattet, klarte ikke alt selv så er ikke helt sikker på framgangsmetoden, men kan sikkert fikse en forklaring til deg.. men som sagt, er en sinnsyk jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Men da går det jo i hvertfall an, om enn litt tungvint... :) Og det ser unektelig mye bedre ut enn originalrattet. Bilen din har vel ikke airbag, så jeg antar at du har fått tak i ratt uten airbag? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nei er airbag i denne bilen :). innbiller meg at det er en del lettere uten det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 hvilke deler måtte du skifte og hvor hentet du rattet fra? Har et jeg har fra RS2 og Coupe. innbilte meg bare at det var bolt on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 ja da var vi 2, trodde også at det skulle bli plug and play, er tydeligvis ikke samme ratt stemmen, / nå har jo ikke vi helt lik bil så kan hende det går" har ikke all infoen her nå men kan se om jeg får skrivi ned framgangen iløpet ev helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Genialt :) Nå er det synd man ikke kommer over disse rattene for ofte...hvertfall ikke uten baggen. Men om jeg får kloa i et så skal det inn i 80'n. Alt går, hvis man er fingernem eller tar langt nok tilløp yodude Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 har B4 også, quattro. mangler airbaggen da, men ingen problem å få tak i. Får vel bare demontere å se hva som må til. Allting er mulig, ting tar bare lengre tid:D må se om finn adapter plate original til rs2/porsche speilene også + linselykter, da blir jeg glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ok, det som måtte gjøres for at rattet skulle passe var du først må fjærne sleperingen og den overgangen bak i det nye rattet,så man du tilpasse sleperingen i det gamle rattet slik at det passer i det nye. dette krever at du bygge opp litt i bak kant og det må lages nye hul i navet. håper det ble til litt hjelp, skjønte ikke alt selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg