kenut Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Vell, ikke mye som er gjort. Men men... Det meste er ok, men den ICn. Der er opp ned da :) Pluss at den ser utrolig fake ut :) ICen står akkurat samme veien som bilen den ble hentet på. Men kan hende han hadde montert den feil vei:P Å at den ser falsk ut kan jeg være helt enig i:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 ICen står akkurat samme veien som bilen den ble hentet på. Men kan hende han hadde montert den feil vei:P Å at den ser falsk ut kan jeg være helt enig i:) Muligheter for at du kan poste orginalbildet? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har det nok ikke lenger.. Har hatt opprydding i PS mappen på dataen. Men kan se om jeg finner det.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg