Åge Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Kom en å henta den i går kveld. Har ikke bilde av den engang med hvite felger. Er ikke lett å selge bil man er glad i nei. Får håpe jeg får se mye av den på treff og film framover.;) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 :( Trist! Jeg har bilde av felgene dine. Er uten hele bilen da... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Hva skal du ha nå da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Her er et møkk dårlig bildet jeg tok på vei hjem i går... Ikke jeg som har kjøpt... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Jeg tok et bilde av den med hvite felger, men det ble ikke akkirat i Kid-A kvalitet... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by OleC Her er et møkk dårlig bildet jeg tok på vei hjem i går... Ikke jeg som har kjøpt... Silverboy som kjøpte ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Det der var faktisk en JÆVLA nice miata.. Får, utrolig nok, mer og mer lyst på miata.. :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Enig, den der var direkte rå! litt lyst på en sånn enja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 oh faen. er det deg?..... så deg da jeg skulle dra fra ikea....FINE FELGER:.... jeg skal lakke mine "superturismo" nå til uka...... tar dem for hånd... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Brom brom :D :D Det som er dritt med de hvite felgene er at når man vakser så har skummet en tendens til å "etse" seg fast i lakken, og det er ett rent lite helvete å få de rene.. Fet bil ass :D :D ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Silverboy: kanskje på tide å endre signaturen sitat: -Rice burners are like fat chicks, they are fun to ride until your friends see you... :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by pIMp Silverboy: kanskje på tide å endre signaturen sitat: -Rice burners are like fat chicks, they are fun to ride until your friends see you... :D :D :D :D hehe.. men det er jo sant ;) Jævlig morro å kjøre... men... minnes å huske at Miata ble kåret til "most Gay car" eller no også jeg men.. hehe.. passer jo sånnsett bra inn hos Gaylordsa ;) :D *vet litt ettertanke: Å F'****N.. jeg har riskoker!! AAAA!! help meeeee.. * når jeg kjeder meg (når jeg står rolig), så knytter jeg neven og dunker litt i dashbordet... hehe, får en god latter da gitt.. is it?? is it? is it?? yes it is!! It's PLASTIC!! :D :D :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg