Golf_Larsen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hei! :hello: Er ny på dette forumet! har en 94 mod 1,8 GL gått 115'. brilliantsvart metallic. - har skaffet meg sotede baklykter (utrolig fint på svart bil) - 15 mega sagera felger (ooooohh.... jada... litt stramt budsjett kanskje) - FETT anlegg!!!! - har nettopp lakket noen øyelokk (litt bad look). er ikke sikker på om jeg vil feste dem på orginallykten, for jeg er så fasinert av angel eyes! - King Dragon luft filter (fjernet den nå. er litt usikker) Så til spm.: - hva skal en ynkelig 18 åring gjøre med bilen sin så den kjapt, trygt og billig blir fin å se på og kul å høre på ? - vil jo skaffe meg effektanlegg - må/vil ha angel eyes? råd til hvor jeg kan skaffe meg noen billige??? - kom gjerne med forslag???!!! ;) Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Velkommen til forumet :) Tips kan være å: senke den litt, og bytt alle orange blinklys, emblemfri grill, fjerne emblemer bakpå og selvsagt poste bilder av bilen din! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 blosænk, vr6 leppe, emblefrigrill , angeleyes, grøftlys å panserferlænger så e biln rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Som folk sier, Senk, 16/17" felger, Angeleyes, Klare blinkers/spredere rundt om, Vr6 leppe er alt som trengs, emblem fri grill og feks.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Kunne ikke vært mer enig med de tre over her... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 okay. takk for tips og råd. glemte å si at den er senket. installerte gassdempere og senkefjærer på den når jeg fikk den. bilen er genial nå. så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller? har noen peil på hvor jeg får emblemfri grill? og hvor jeg får noen greie og ikke så altfor dyre angeleyes? (Hella skal ha 3500 for sine ...) Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 veldig bra forslag. Du kan jo se på tråden min, der ligger det forslag på angel eyes, og hvilke jeg har handlet. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller? har noen peil på hvor jeg får emblemfri grill? og hvor jeg får noen greie og ikke så altfor dyre angeleyes? (Hella skal ha 3500 for sine ...) Effektannlegg er ikke hovedprioritet, men helt greit å ha, blir fin lyd av det.. Har SuperSprint på min :D Emblemfri grill får du hos autospar.no, maxam-tuning.com, eyecandyracing.no (449,-), og mange andre steder Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=427_302_348_395 Her er det billig=) Har bestilt no andre ting derfra.. veldig hyggelige der=) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 okay. takk for tips og råd. glemte å si at den er senket. installerte gassdempere og senkefjærer på den når jeg fikk den. bilen er genial nå. så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller? har noen peil på hvor jeg får emblemfri grill? og hvor jeg får noen greie og ikke så altfor dyre angeleyes? (Hella skal ha 3500 for sine ...) Jeg kjøpte emblemfri grill og angel eyes hos Autospar, og det gikk greit, men dobbelt sjekket på forhånd at alt var på lager. Bestillingsvarer hos dem har en tendens til å bli utsatt en del på leveringstid.. :P Så den kan være en idè å sjekke litt rundt om noen faktis har varene på lager først. Effektanlegg er morro, men som noen sa, ikke førsteprioritet. Koster en del, men ser bra ut (helst med dobbel nesten-firkanta utblås) og gir bra lyd.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller? Her er det effektanlegg... Digger lyden... Men nå liker jeg ting som bårker litt og går litt da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 takker masse for råd! Er rett det med å sjekke opp i lagerstatus... maxam-tuning er billig, men det resulterer til et ganske skrapet lager... skal se hva jeg får til... forresten, hva type effektanlegg har folk? pris? bruker man erstatningsrør her eller har man komplett? Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 takker masse for råd! Er rett det med å sjekke opp i lagerstatus... maxam-tuning er billig, men det resulterer til et ganske skrapet lager... skal se hva jeg får til... forresten, hva type effektanlegg har folk? pris? bruker man erstatningsrør her eller har man komplett? Jeg har Simmons DTM dobbel - fra kat og bakover... Kostet meg 4000 hos Svendesen Eksos på ensjø.... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 okay... vurdere akkurat det samme anlegget... de skal ha 3700 på bilxtra. har noen her erfaring med Maxam? tenker på leveringstid og når de får varer på lageret? Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Når jeg bestilte sideskjørt og bakfanger fra maxam så syns jeg at det kom ganske raskt jeg.. men er en stund siden ejg handlet der så husker ikke nøyaktig.. jeg var ihvertfall veldig fornøyd med dem=) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg