vest_racing Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Skulle hatt taki 2 stk 4" aeroporter på 30cm... Så hvor kan eg få kjøpt det?? Skulle helst vært en plass eg får betalt med kredittkort, slik at dei kan bli sendt fort og gale...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Vet at dynabel.no har det, litt korte, men de kan skjøtes sammen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Er dette bare vanlige bass-porter? For det får man jo på biltema for 50kr! Hehe :D Eller så kan du kjøpe det på "skikkelig" hifi-butikk for 200... Slik som jeg gjorde! :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har 4" aeroport på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har 4" aeroport på lager. Har du dem som er 30 cm?? Kan eg betale med kort slik? Og kan du sende dem fort?....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har du dem som er 30 cm??Kan eg betale med kort slik? Og kan du sende dem fort?....:D røret er 30cm uten "koner" sender i oppkrav eller forhåndsbetaling, jeg han sende den om 5min om du vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 røret er 30cm uten "koner" sender i oppkrav eller forhåndsbetaling, jeg han sende den om 5min om du vil:) Ja må sende... Skulle ha forhåndsbetalt da det blir litt billigere frakt men men... Hvor mye skal du ha for dem da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja må sende... Skulle ha forhåndsbetalt da det blir litt billigere frakt men men... Hvor mye skal du ha for dem da?? du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 du har pm Svart på PM :cocain: :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg