daho Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Girkasse fra golf 2 1.8 selges Tight og fin. 100.000km 5trinn, 4 + E Gi bud :hello: Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hvor mye skal du ha for den ca? kjenner en som trenger sårt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hvor mye skal du ha for den ca?kjenner en som trenger sårt.. Han som kjøpte clutch av meg fikk tak i en på høggern for 2000kr. Du kan jo høre med personen om 1500kr høres ut som en grei pris aneglsmili Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 skal høre med han i morra jeg.. han har vel lagt seg nå så.. :p svara iallefall ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Du/han kan nå meg på 99 74 50 39 ihvertfall. Er ikke sikker om jeg er på nett før lørdag Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg