Crazy Corsa Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Hei, jeg skl bytte røret fra luft-filteret og ned bak og på siden innsuget, også lurte jeg på om det er noen som har gjort dette fra før og kansje har noen "triks" de kan gi meg? er sinnsykt trangt og gruer meg som bara det :S hehe Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
smallboy Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Hei, jeg skl bytte røret fra luft-filteret og ned bak og på siden innsuget, også lurte jeg på om det er noen som har gjort dette fra før og kansje har noen "triks" de kan gi meg? er sinnsykt trangt og gruer meg som bara det :S hehe Det har jeg forska på og, og jeg har vel egentlig kommet fram til at det er altfor trangt til det.. hvis ikke du skal ta ibruk klipp og lim metoden i karosseridelen. Det du kan gjøre er vel å kjøpe et Dbilas innsug, den har inntaket på "rette" siden. men de koster skjorta. En annen mulighet er jo å flytte luftfilteret til andre siden, over girkassen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted February 1, 2006 Author Report Share Posted February 1, 2006 har kjøpt nytt rør allerede:P så jeg går nok for og bytte det:P prata med en som hadde gjort det før og han skulle kansje hjelpe meg:) Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiv_tuning Posted February 23, 2006 Report Share Posted February 23, 2006 har kjøpt nytt rør allerede:P så jeg går nok for og bytte det:P prata med en som hadde gjort det før og han skulle kansje hjelpe meg:) Har gjort dette selv og det er jævlig trangt...hehe Men det går. Quote Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted February 23, 2006 Author Report Share Posted February 23, 2006 Har gjort dette selv og det er jævlig trangt...hehe Men det går. har du noen "stall" tips på bytting? Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiv_tuning Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Men mener att kjøleveske tanken bør løsnes. Er 3år siden jeg gjorde det. Var når jeg monterte Nos... Quote Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted February 24, 2006 Author Report Share Posted February 24, 2006 oki.. takk, er sykemeldt nå så får ikke gjort det selv.... er sinnsykt kjiipt og kjøre rundt med hull i den slangen der ass.. :( Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted March 26, 2006 Author Report Share Posted March 26, 2006 da var røret bytta, og alle hestene er tilbake fra "beite" hehe... digg å slippe fjuskinga ass.. :P *glede seg til all telehiven er borte* får så uuuuutrolig vondt i huet når jeg treffer en dump i alt for stor fart, og dt er MANGE av de dumpene her ute i follo.. :P Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiv_tuning Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Jeg vet var der en tur i går!! Si i fra hvis du skal ha noe mer til corsa`n din da!! Har en del deler liggende... Quote Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted March 26, 2006 Author Report Share Posted March 26, 2006 Jeg vet var der en tur i går!! Si i fra hvis du skal ha noe mer til corsa`n din da!! Har en del deler liggende... Fett, som hva da? :P Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiv_tuning Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 En del, har ikke oversikten enda da verkstedet blir i orden i løpet av uka. Men skaffer ALT. Quote Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Corsa Posted April 2, 2006 Author Report Share Posted April 2, 2006 En del, har ikke oversikten enda da verkstedet blir i orden i løpet av uka. Men skaffer ALT. kan du ikke sende meg en PM en gang da, så kan jeg jo eventuelt komme og se hva du har.. :P eller noe.. Quote 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts