R-sport Lars Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har en 245 Turbo (83mod) som jeg tenkte selge. Her er det vel noen som kan fortelle meg hva denne bilen er verdt..? Info: -Volvo 245 Turbo 1983 (En av de som ble levert orginalt med intercooler). -320 000km -Overdrive -R-Sport ratt -Nye Bilstein Sport dempere -Nye bremser og skiver -Sølvgrå met. farge -Nesten nye dekk (15" på Turbo felg) Bilen fremstår som en pen orginalbil, hvor intreøret er mørk blå og er helt feilfritt! Setter pris på tilbakemeldinger da jeg tvinges til å selge den pga andre prosjekt...! :( LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Mulighet for å se noen bilder? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har ikke ennå....men er en pen bil 99% rustfri! (Ærlig)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 35 000,- hvis alt er på stell!:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Takk, det var rundt der jeg tenkte også! Da setter vi den til slag for ca det :hello: LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 har ikke ennå....men er en pen bil 99% rustfri! (Ærlig)! er det da 1% rust på den? 1% rust på feil steder er jo en del da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 er det da 1% rust på den? 1% rust på feil steder er jo en del da... Jeg er ærlig å sier at bilen er ikke helt rustfri dan den ikke er syrebadet, går sikker ann å finne noe rust, men det er svært lite da...er det bedre forklart..?!? :fuckme2: Ikke vær så vanskelig, hvor rusten er bilen din da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg