Gå til innhold

Åssen i H*LVETTE får man slettet en oppstartsdiskett?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

uff... oppgitt, vist det ikke funker med "format a:" i dos, eller du ikke får formattert den i Windows -> KAST DEN, KJØP NYE!!!!

værre er det ikke. Diksetter er ikke akuratt noe evighetsmaskin!!! hjelpemeg...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kjøpt nye disketter også, hjalp ingenting!!:mad: Når jeg skal kopiere den fila jeg skal til den HELT ferske disketten, så får jeg samma meldinga om at den er skrivebeskyttet... Jeg tror det er noe gæli med hele PC'n da, eller selve diskettstajonen...

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

host kremt... du har vell ikke glemt og slå over skriverbeksyttelsen på disketten...? ;) hehe... sett i en diskett m noe på, bare for og teste diskettstasjonen... se om den funker;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Ellingsen

Nå har jeg fått kjøpt nye disketter også, hjalp ingenting!!:mad: Når jeg skal kopiere den fila jeg skal til den HELT ferske disketten, så får jeg samma meldinga om at den er skrivebeskyttet... Jeg tror det er noe gæli med hele PC'n da, eller selve diskettstajonen...

Har du kjøpt ferdig formatterte disketter? Hvis ikke så må du formattere de først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå testet å sette inn en diskett som det er noe på, dvs. en OPPSTARTSDISKETT... får kopiert FRA disketten (selvsagt?), men får ikke slettet, formatert, eller kopiert TIL diskettene. Har prøvd med den sperren både av og på mange ganger.... Burde jeg prøve å bytte disk.stasjon? (Har egentlig slutta med disketter for leeeenge siden jeg også! Men så var det denna bærbare da..!)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider