Gå til innhold

Varme apparat!!!


Konsmo Mondeo SI 93

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående det du lurte på ja9^, vist du har Haynes boka finner du mer under kap 1.21. punkt 28. Vist ikke du har den, har jeg boka på pdf. men vet ikke helt åsen æ ska få lagt an ut! :(

Den ligger jo ute på min webside, på engelsk riktig nok. Men man har da fulgt med i engelsktimene... eller hva gutter :)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger jo ute på min webside, på engelsk riktig nok. Men man har da fulgt med i engelsktimene... eller hva gutter :)

 

Hmm, ikke rart æ ikke fant an igjen. Sat og søkte etter den boka et par timer i går. Viste det var no mufins! :D Det va på heime sia di æ hadde lasta an ned! :thanks

Mye bedre med engelsk bok el svensk! Leser såpas mye faglig engelsk på skolen, så e vant med det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, godt ikke det bare e mæ som har probleme med varmen! :P (har fiksa det nå) :D

Da æ sko få an opp på verksted hadde æ bare varme på beina, vifta svev for fult, fikk ikke byta te front ruta. Er utrolig å fort det dogger når det først begyner. :S

Men vile nå au kansje først prøvd og bytte bryter (regulator). Funka fint for meg i alle fal. Kune minne mæ lit om Zetec sit prob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må innom bilxtra eller no å få tak i nytt filer å så får jeg se om jeg finner ut noe mer..

må kjøre med vinduet nede for å få vekk doggen.. koselig nå som det er så varmt i været ! :D

 

Jau, meget koselig det. ;)

Må au få tak det filteret. Er bare et spørsmål om gid. Så på det her en dag. Var nok ikke bytta på non år. Får ta det når en får lønning. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifta mi virker i ca. 15-20 sek. Så slutter den å virke. Og når eg slår den av og venter ett minutt, virker den i nye 15 sek når eg slår den på! Lukter også jævlig svidd! Kan d være noe galt med viftemotoren? Den ligger vel under dashbordet på passasjersiden så vidt eg veit... Og der kommer det vann ut når det regner! Noen som har peiling på kor vannet kommer fra?? Kan det være det som har tatt knekken på motoren? damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifta mi virker i ca. 15-20 sek. Så slutter den å virke. Og når eg slår den av og venter ett minutt, virker den i nye 15 sek når eg slår den på! Lukter også jævlig svidd! Kan d være noe galt med viftemotoren? Den ligger vel under dashbordet på passasjersiden så vidt eg veit... Og der kommer det vann ut når det regner! Noen som har peiling på kor vannet kommer fra?? Kan det være det som har tatt knekken på motoren? damndamn

 

Hmm, høres ikke bra ut. Alt som er svid er ikke bra. Motstandene som er der vil nok kansje lukte lit svid, vist de blir over belastet. Men noe æ e sikker på er at vann og elektriske motorer er ikke bra sammen. :cocain: Men rart med de sek an. Høres nesten ut som om det er no termisk utte og går. Men rart det au. :wonder Hey, noen som veit om den sikringa inne i motstands boksen er bimetall(termisk)?? Vist an er så må en nåk vente til an får kjølt sæ ner. Da kan man skru på vifta igjen. Men da an dette ut igjen etter et min. Er nok vifta som trekker for mye! Er noe mufins, kansje små kortslutninger/overledninger på gang inne i den. Men hvor det vannet kommer i fra har jeg ikke peiling på. :watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår