gormie Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Hei dere ! Ser ut til at jeg ikke kan delta mere på Stripa med HiAce min mere. Jeg har motatt min oppsigelse i selskapet jeg jobber for, det vil si med andre ord, at jeg skal lever inn mitt lille gullegg. Vi har fått bemanningskutt og et større personer i Norden skal slutte. Så da vil jeg takk for meg og HiAce mine. Men dere skal ikke tvile , fordi jeg vil komme enda sterkere tilbake, men noe mere heavyer'r utstyr, har nemlig sett på en H1. hahahaha!! Vi sees snart :) -- gormie Psst: noe som har jobb eller bil til meg , send meg en pm a :) Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Det var trist å høre. :( Du finner vel på noe tenker jeg :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 nei nei nei... Gi den mannen en HiAce.. Han kommer aldri til å bli den samme uten :eek: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by Silverboy nei nei nei... Gi den mannen en HiAce.. Han kommer aldri til å bli den samme uten :eek: hahahahha ! :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Du kan få sitte på i Transiten Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by RS2 Du kan få sitte på i Transiten Da kjøper jeg cola og potet gull, pluss et par nye IKKE luktende sokker til deg ! :D hahahahha -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Var det denne HiAce'en som raste i 140 km\t på E6 frå avkjørsel Gardermoen til Alnabru? Var passasjer i svart kongevinge audi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Var vel Kewlar sine som lukta så J***li var det ikke det da?? puke hehe... egentlig lukta det vel driiit av alles klamme sokker :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by menace Var det denne HiAce'en som raste i 140 km\t på E6 frå avkjørsel Gardermoen til Alnabru? Var passasjer i svart kongevinge audi... Tro du MIN konge HIACE raste ? hahahahah ! Nei du, det var nok ikke meg, grunnen til min hiace forsvinner at jeg slutter i selskapet hvor jeg disponere bilen :D -- gormie Psst; jeg ahr vært i 140 EN gang og da var det kjøttkaker til middag, mamma stod og venta og og ei nake berte venta på meg i seng, med god medvind og Guds vilje nær :) Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 tro nå egentlig han mente raste, som i full fart, ikke som i tom lommebok... hehe.. ikke rart den går fort med alle de faktorene der :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Ja , var raste, som i full fart ja! hadde nok pedalen i bunn ja, trur nok 140 er max på HiAce. Var på lørdag, hadde vært på Gatebil. Forsvant ved bommen på Alnabru, då me lovlydige borgarar måtte betale 15 kr til staten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 åneida..Hiace (skiheis) gjør 170 km/t ....itteno'prob. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by Loppa åneida..Hiace (skiheis) gjør 170 km/t ....itteno'prob. :D Da er dette BENSIN utgaven. Fordi diesel'n har IKKE mulighet, det har jeg prøvd. Stopper DØNN på 140 på meteret!! -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 nei nei nei.. ta oslotunellen en sein kveld! En Diesel skiheis uten vifte skal ha klart 170-175 der :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by Silverboy nei nei nei.. ta oslotunellen en sein kveld! En Diesel skiheis uten vifte skal ha klart 170-175 der :D Sikker på at dette ikke var TDI utgaven ? Min 2,4 D klarer ikke dette. -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg