The Gølf Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut litt info om prosjektet mitt. Jeg legger ikke ut bilder ennå pga at jeg ikke har alle bildene som skal til for at det skal bli bra. Bil: Golf 3 Årsmodell:92 Farge: Rød Motor:1,8 Jeg kjøpte bilen min i April i 2005. Jeg dro ned til Lier for å hente den. Bilen var senket 30/30 da jeg kjøpte den. Ellers var alt orginalt. Jeg hadde ikke så mye penger til bil på den tiden men jeg fikk etterhvert en jobb og jeg begynte å få inn penger til bilen. Det første jeg gjorde var å kjøpe anlegg til bilen. Jeg dro inn til Strømmen bilradio for å handle. Jeg kjøpte ny spiller, 2x12", 2stk 6*9" og et combo- sett til dørene og dashbordet. Jeg trakk ut mye at interiøret og la kabler under lister osv for at ikke kablene skulle synes. Jeg lagde selv basskassa. Etter dette fikk jeg lyst på 17" felger for jeg hadde bare 15" på bilen fra før. Jeg fikk satt på noen fete 17" og nye lavprofildekk. Så bestilte jeg toppstripe fra http://www.dekaltrim.nu og fikk satt på dette. Tiden gikk og jeg fikk kjøpt meg vr6 grill og panserforlenger. Så skjedde det ikke noe på lenge. Det var da jeg kom over en bil som skulle selges like ved der jeg bor. Det var en golf 3 96 modell(delebil).Her kunne jeg hente mye deler og ting. Jeg tok ut skinnsetene og sendte de inn til omtrekking. Skinnsetene ble da svarte helt ytterst og rød i midten(samme farge som bilen). Dette er vel det jeg er mest fornøyd med ved bilen den dag i dag. Motoren hadde ikke gått mer en 140 000 så den ble demontert. Jeg tok av bakluka og noen andre deler og sende det til lakkering. Pga at jeg hadde noe rust på bakluka fra før av. Så kom vinteren...Jeg bestilte rs front,sideskjørt og hekkspoiler. Jeg fikk låne et lokale som bilen min kunne stå i. Der pusset jeg ned bilen og tilpasset stylingen. Alt er nå inne til lakkering.. Jeg kjøpte nye chrom race speil,røde neonlys undercar kit,dtm effektpotte, div klistremerker og jeg skal kjøpe Hella Angel Eyes nå snart. Det er nok ca 1-2 mnd til bilen er ferdig. Jeg kommer til å legge ut bilder av den da.. Jeg håper og tror at prosjektet vil få et veldig bra resultat. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har du lakkerte dørlister fra den delebilen til meg? :wonder Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg har desverre ikke det.. men skulle ikke du ha en komplett forstilling av meg?:P Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er fiksa, ellers takk..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 oki.. det er greit.. bare å spørre om du skal ha noe mer;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 oki.. det er greit.. bare å spørre om du skal ha noe mer;) Yes, den er god! Men ta å legg ut bilder av bilen din nå...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 kanskje jeg gjør det denna uka... skal opp å ta noen bilder av bilen på onsdag tror jeg.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Høres ut som et bra prosjekt! Gleder meg til å se setene, de virka stilige.. :) Har lyst på skinn selv. Er en krasja G3 her i området som skal selges med skinninteriør som frister.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Høres ut som et bra prosjekt! Gleder meg til å se setene, de virka stilige.. :) Har lyst på skinn selv. Er en krasja G3 her i området som skal selges med skinninteriør som frister.. :P Har den lakkerte lister til meg? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hm, nei de var svarte som natta, og så var det en 3-dørs.. :) Hva er forskjellen på lakkerte og ulakkerte..? Er dem forskjellige (uten om at de faktisk er lakkerte)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 sjekk hva han skal ha for interiøret og bakluka :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 kult prosjekt :) Blir artig å se bilder. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 legger ut bilder så fort bilen er lakkert..:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hm, nei de var svarte som natta, og så var det en 3-dørs.. :) Hva er forskjellen på lakkerte og ulakkerte..? Er dem forskjellige (uten om at de faktisk er lakkerte)..? De ulakkerte listene er av sånn ruglete flate, og er "vanskeligere" å lakke. Har slike lister, og lakken har reagert og begynt å boble... :ex_machin Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ah.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg