LLH Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har drevet og lakkert litt på en liten detalj jeg har laget til bilen i et par dager nå med dårlig resultat. Den krakelerer, sprekker opp helt ned til sparkelen. skyldes det: Forskjellig fabrikat på grunning og lakk? for glatt grunning? feil type lakk? feil grunning? for glatt grunning? for kaldt /varmt? har ikke snøring selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Høres mer ut som det er sparkelet som krymper. (for mye herder) Visse sparkler gjør det. Evt. grunningen. Siden du sier det sprekker helt ned til sparkelet. Mulighetene kan være mange. Urenheter. Feil lakktyper. Feil lakk blandingsforhold bla bla Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hadde samme problem selv på er snowboard jeg skulle sette mitt eget preg på en gang. Pussa det ned, og lakka. Alt bra så langt, men da jeg skulla ha på klarlakk (fra annet fabrikat), så blei lakken, som fra før var tørket, helt myk igjen og begynte å "krølle" seg. Så kan nok være forskjellige fabrikat som er feilen. Har ikke mye peiling på lakk og sånt selv, men hørtes ut som det var lignende symptomer som du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 prøver med ny lakk jeg, så er i alle fall grunning og lakk av samme type. sparkelen er hatt på i x antall lag. med tolv timer tørk i rom tempratur. skulle tro den var herdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 funka med lakk fra samme fabrikat som grunninga er fra. torshov tok feil igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg