Gå til innhold

Kverna's Bildetråd

Ranger emnet


Kverna

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stor update. Først som sist beklager jeg navnet tvers over bildene, redigert for en stund siden til en annen annledning og lot det stå.

Jeg var ikke hovedfotografen på disse photoshootene så er ikke alltid damene ser på meg, men var mest for øvelse. Kan ta litt tid å laste alle bildene.

 

/Kverna

 

Heisann !

Her var det mye bra må jeg si ! Syns bildene #1 #2 #11 #15 #19 og #21 var meget så bra !

Bildene fra parkeringshuset var noe kornete, men gode fordet ! Bilde #3 syns jeg ikke noe særlig om, uklart osv. Men det er min mening !

Du har talent, det er det ingen tvil om!

Gleder meg til mer som kommer !

btw, de siste bildene.. Tatt ved havna i Drammen eller noe i den dur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Her var det mye bra må jeg si ! Syns bildene #1 #2 #11 #15 #19 og #21 var meget så bra !

Bildene fra parkeringshuset var noe kornete, men gode fordet ! Bilde #3 syns jeg ikke noe særlig om, uklart osv. Men det er min mening !

Du har talent, det er det ingen tvil om!

Gleder meg til mer som kommer !

btw, de siste bildene.. Tatt ved havna i Drammen eller noe i den dur?

 

Takk for kommentarene. Ja blei litt korn, men er ikke så lett når man ikke vil bruke blitz og må sitte heeelt stille med kameraet.

Er bare utrolig glad for at jeg fikk bli med på dette shootet, god trening!

De siste er fra kaia ja :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du er ikke alene ;) Men morro med litt oppdatering i ny og ne:D nå som det er vinter, er det ikke alltid så mange fete biler som er ute... vis man ikke har en garasje som funker fint da ! ;)

 

Du er ikke alene med liten tid! men glad det er juleferie i et par dager nu.. sove sier bare jeg ass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene ;) Men morro med litt oppdatering i ny og ne:D nå som det er vinter, er det ikke alltid så mange fete biler som er ute... vis man ikke har en garasje som funker fint da ! ;)

 

Du er ikke alene med liten tid! men glad det er juleferie i et par dager nu.. sove sier bare jeg ass! :D

 

Amen!

 

Flere bilder:

 

 

Picture196.jpg

 

Picture199.jpg

 

Picture220.jpg

 

Picture233.jpg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste bildet kunne bli kult vis du fjernet søpplet rundt bilen, det irriterte meg innamri :P he he ! :D God jul! :)

 

Veldig enig, men var ikke akkurat lysten på søppelplukking hvis jeg husker riktig :P

God jul til deg/dere også, her er flere bilder:

 

DSC_0387.jpg

 

DSC_0388.jpg

 

DSC_0398.jpg

 

DSC_0405.jpg

 

DSC_0420.jpg

 

DSC_0435.jpg

 

DSC_0444.jpg

 

DSC_0448.jpg

 

DSC_0493.jpg

 

DSC_0519.jpg

 

Håper noen faller i smak.

 

/Kverna

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være acoupe er jeg 500kr fattigere, men ett stk. 67MM 0.45X WIDE ANGLE LENS MACRO FOR NIKON D70 & D70S rikere.

Gleder meg som en gud i rosa underbukser til den kommer!

 

Dear Anders Kverneng,

 

This email confirms that you, kverna1987, have paid xxxxvcc113@xxxx.net $95.50 USD using PayPal.

 

This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *xxxxxxx".

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår