Anderss Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Her er en mod fra meg: Org: Mod: Her er en animasjon for de som vil se forandringene på den måten. Kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 blury felger, ser tyyydelig at du har brushet ved begge dekkene og ved gitter delen til høyre på bilen. litt blury ford logo. fet mod ellers:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tøft :D OT: åssen lager du gif.-bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Du trykker "send to imageready" elns Så lager du animasjon der. Animasjontingen er nede til venstre, hvis den ikke er der trykker du window->animation GL:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hmm...fant ikke no imageready der nei :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kul mod.. men, -Grillen ser litt "flat" ut... gi den mere dybde.. -Dekkene mangler litt tekstur-finish... mulig det har noe med kontrast/lysstyrke settingsene på windowsen din og gjøre at du ikke har sett det... -Badlook panseret er kanskje litt for rett ved lykta.. -Litt dårlig klipping ved hjulbue/dekk samt sideskjørt. -Når du "tar bort" dører, ta også bort resterende, hele øverste delen av døra sitter igjen, samt en liten detalj på dørlista... Mulig dette ble ei lang liste, men ordner du dette så blir den enda kulere synes jeg!!! ;) hmm...fant ikke no imageready der nei :( Du finner ikonet nederst på Toolbar menyen. Shift+Ctrl+M er også hurtigknappene til Imageready.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg har det visst ikke på maskina, men jeg laster ned nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det skal følge med photoshop, i hvertfall på CS 8.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 jaja, man kanke lage gull av gråstein ihvertfall. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg