Cristus Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jo, nå har jeg netopp kjøpt meg en VW Golf for 2000 kr, en 83 modell. Så har det seg slik at når jeg kjører med den, så kommer olje lampa på og denne hærsens alarmen piper, og så når jeg går ut å ser om det er olje på, oja da, der er det fint med olje. Så har jeg prøvd å skru av dashbordet og tok ut speedo'en og alt, men finner ingen alarm :( ... Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har jo oxo noe med oljetrykket å gjøre, prøv å skift olje og filter du... Får du ik nåkk oljetrykk lyser lampa og alarmen hyler... Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 det er et relè som lager lyden.. kommer ofte av defekt oljetrykksmåler Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristus Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ok, så det ekke noe alarm jeg bare kan nappe ut?. Men da prøver jeg å skifte olje, koster et oljefilter a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 70kr? men om du har nok olje, så er det nok oljetrykksmåleren som er gåen! koster vel noen kroner på møller.. bør byttes om defekt.. skal være 2 stk 1 i toppen og en i bunn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristus Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ok, takk skal dere ha, får prøve dette nå senere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg