int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 På tide å minne dere på denne tråden ;) Mange som dukker opp? Når skal man sette snuta i retning skedsmohallen? Bør kanskje dra litt tidlig for å få plass der borte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Om ting går etter planen og bilen blir ferdig, så blir det vel en tur.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bilen trenger da vel ikke å bli "ferdig", så lenge den kan flytte på seg hehe.. Ingen bil blir vel noen gang ferdig uansett blah Ser tvilsomt ut at golfen min blir ferdig hvertfall, mangler lakkering på front og sideskjørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hehe, sant nok, men hadde vært morro å fått litt på plass.. Står på noe lakkering og litt treghet i levering av noe greier.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hva med å kjøre sånn: 1ere først 2ere der etter 3ere etter der igjen 4ere etter 3erene 5ere etter 4erene Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Noen som kjører forbi Hamar på tur nedover som jeg kunne ha hengt på? :) Og når skal folk nedover? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hva med å kjøre sånn: 1ere først 2ere der etter 3ere etter der igjen 4ere etter 3erene 5ere etter 4erene Genialt EGON !!!!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det var ingen dum ide! Den går vi for!!!:) Jeg kommer på Golfmeet jeg og. <---Denne bilen går ikke for tida, så da blir det muttern sin golf :) Dette kan bli fett! Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dette blir kult. regner med at jeg kommer. aldrig vært med på sånt treff før jeg. Men så har jeg ikke hatt førerkort mer enn et år heller da... Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ser ut til at det blir en deel biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dette blir kult. regner med at jeg kommer. aldrig vært med på sånt treff før jeg. Men så har jeg ikke hatt førerkort mer enn et år heller da... Ett år? Da har du jo gått glipp av hele fjordårets sesong med meet! Det er ikke bra:hammer Be there!! :deng Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe ja sant det, men kommer nok. har jo litt å ta igjen!!! Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ogf jeg får vente jeg da....er nå ikke ferdig med bilen til da nei! men det kommer da andre dager=) og godt er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 golf-vr5: om det bare hadde kommet folk som var "ferdig" med bilen så hadde det ikke kommet noen... Folk her har vel en tendes til å aldri bli helt ferdig/fornøyd... er da bare å komme selv om bilen ikke er ferdig, golfen min er jo work-in-progress deluxe... kommer alikevell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 DET FUNKER SOM BARE DET!;) Gleder meg får se om jeg tar en svipp tur innom;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg