Bauer Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har et litt merkelig problem, og håper at noen har samme irritasjonsmoment som meg :) Det gjelder ruta i fører døra. Bryteren har 4 ulike posisjoner. 5 om du teller med at den står urørt.. Du har: 1.Ned, et klikk, Ruta skal gå ned, men stoppe når du slipper 2.Ned, 2 klikk, Ruta skal gå ned, helt ned selv om du slipper 3.Opp, et klikk, samme som nr 1. 4.Opp, 2 klikk, samme som nr 2. Når jeg bruker nr 1, så går ruta opp, akkurat som nr 3. Av og til nr 4. Skjønner dere? kan godt forklare nærmere... Noen som har noen ideer? Vet dere ikke, drit i å svare.. Gidder ikke spekulere.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Defekt bryter, kjøp ny...... vanlig feil når bryteren blir slitt! Jeg har det samme på Passaten min.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 høres ut som du bare har problemer med golfen din jo! Sett opp noen bilder sånn at vi får sett hvordan den ser ut oxo da:P hehe... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe.. Nei, har ikke mye problemer, men muttern har hatt den siden var ny, så noen ting er jo galt, og jeg gidder ikke begynne å rive i bilen uten at jeg ar hørt hvordan ting fungerer.. Bilder? Bare å søke på nettet etter svart golf det ;) helt orginal og kjedelig ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hadde samme problem selv.. Bytt sentrallåsenheten.. Grunnen til at det skjer er pga. comfortfunksjonen du har på rutene.. Jeg byttet den, og alt ble tipp topp ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Men det er vel noe som går på Defa alarmer.. Jeg har vel ikke defa tror jeg? vetta faen.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er jo bare å trykke motsatt vei da.. No problem ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 smalt det fra 15 åringen Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Min har det samme skjedd på noen ganger - rikkser da bare med bryteren litt - opp og ned en del ganger - så er den ok en stund ... Men må nok skifte den en gang ... redd den er dyr ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 angående comfort greiene, så har ikke jeg det på denne bilen. Så det er nok noe annet Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg