Probe GT Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Endelig fått tilbake de nye skivene bak med hjul-lagra pressa inn.. Jeg har jobbet med kalipperne i vinter og, overhalt og smurt opp alt. Så gledet meg skikkelig til og få alt sammen på! Slik så det nydelige resultatet ut vs. bak ! Da jeg kom til andre siden, og skulle dytte skiva på, da jeg får spindelen eller hva det heter inn i hjul-lageret dette skal jo bare gli rett inn slik som det gjorde på andre siden, men det passer ikke! damndamn Jeg presset litt, og nå får jeg den ikke av engang! Hjul-lageret er for lite da spindelen blir større, og nå sitter hele dritten fast etter at jeg dyttan på.. FADER, jeg er så lei akuratt nå................ Kan fyrn nede på verkstedet ha satt på hjul-lageret feil vei? Jeg hadde dem ute og renset dem, og smurte dem inn med nytt fett, virket ikke som det var noen forskjell på det så lenge kjolen ble presset inn riktig, slik at låse splinten ikke kommer feil vei. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg