KristianG Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Under nicket mitt øverst til høyre står det vanlig vis "Du har 0 uleste meldinger, av totalt 7". Nå er denne borte, jeg har prøvd å restarte datamaskina, men det hjalp ikke. Er det noe jeg har stilt på i kontrollpanelet, eller er det feil fra forumets side? Mvh Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 den er hos meg hvertfall... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Under nicket mitt øverst til høyre står det vanlig vis "Du har 0 uleste meldinger, av totalt 7".Nå er denne borte, jeg har prøvd å restarte datamaskina, men det hjalp ikke. Er det noe jeg har stilt på i kontrollpanelet, eller er det feil fra forumets side? Mvh Nå skal den være tilbake! Du hadde satt "Nei" på "motta personlige meldinger" :w00t Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Nå skal den være tilbake! Du hadde satt "Nei" på "motta personlige meldinger" :w00t Haha =P Ops ;P Ja, nå er den tilbake! Tusen takk! Merkelig dette, doktorer klarer som regel å fikse det meste :cocain: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe, ja...nå sitter jeg faktisk på sykehuset også :) http://www.siv.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hehe, ja...nå sitter jeg faktisk på sykehuset også :) http://www.siv.no ER du doktor? :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg