Janza Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 er vakum slangene koblet riktig her, og sitter den regulatoren som den skal? fint vis noen har bilder og legge ut. lurer på hvor disse kontaktene skal sitte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tips: Bilder større enn 800x600 oppløsning egner seg lite på skjermen til de fleste Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 slik ble bedre nå ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 den med hull i er vel en bankesensor og skal skrus fast i blokka. den lange saken er jeg litt usikker på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Slik ser slangene ut på min.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 den med hull i er vel en bankesensor og skal skrus fast i blokka. den lange saken er jeg litt usikker på.. ja det skal være det, så den skal bare sitte rett i blokka, ok takker lurer på om den andre kontakten kan vare nå føler til olje kjøler, nå her ikke jeg fått noen oljekjøler ennå så vet ikke om det er en mulighet? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Slik ser slangene ut på min.. takk for bilde da ser jeg at jeg er inne på noe jeg har ikke helt samme insugslange som deg men alt hjelper.. takk for bilde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er ingen føler på oljekjøleren min iværtfall. men muligens den er til oljenivået til check-controllen (kontakt oppå bunnpanna)! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er ingen føler på oljekjøleren min iværtfall. men muligens den er til oljenivået til check-controllen (kontakt oppå bunnpanna)! ok, kontakt oppå bunnbanna? er en over bunn banna men der sitter det alt en olje føler av noe slag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 olje følar'n e skrudd fast... vest itj æ huska heilt feil... kerr går dr leninga dr hænn da?? vanskelig å ta d på bilde men... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Kan ikke si jeg helt ser hvor den kommer fra men:S Hadde jeg sett hvor den kom fra kunne jeg fortalt jeg men. Driver med ledningsnettverket på min egen nå. men er jo så forbanna mye kabler att :P \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Skal ikkje på girkassa da? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ta ett bilde inn i kontakten så vi ser hvor mange hull det er og type kontakt=) \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 er kun en ledning en kontakt, den er hvit/blå kommer fra samme strømpe som oljemåleren er i.. kan hende at den ikke passer på no på motoren min pga. det ikke er orginal nettet. men greit og vite hva det er når jeg ser på skjema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 lurer også på hvor de 2 kontaktene skal settes? og den ene kontakten er til katalysatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg