Flat Out Accord Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har baklykter til AE82 hvis du er interessert. Og et ubrukt baksete fra 3 dørs GTi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Montert luftfilter!:D Gromt!!!!!:p Merka litt forskjell på bånndraget på lågtturtall, ellers lite forskjell!:) er det no vits i å ha powerfilter der da? siden den svarte boksen er luftfilteret.. og du har montert powerfilter på slangen som skal føre luft inn til luftfilteret? eller har du plukka ut luftfilteret fra luftfilterboksen? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 er det no vits i å ha powerfilter der da? siden den svarte boksen er luftfilteret.. og du har montert powerfilter på slangen som skal føre luft inn til luftfilteret?eller har du plukka ut luftfilteret fra luftfilterboksen? gir lite virkning eller lyd dette filteret som sitter der.. er vel bare til pynt sånn det står.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har baklykter til AE82 hvis du er interessert. Og et ubrukt baksete fra 3 dørs GTi. Baklykter har eg, sota frå twincam... Mykje skal du ha for baksetet ditt då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har tatt ut av det originale luftfilteret frå luftfilterboksen ja. Merka litt forskjell på bånndraget på lågtturtall med nytt filter. Pluss at den bruka mindre bensin :mat :mat Men e vel mest fø at da ser fett ut da luftfilteret er der, men også fordi eg måtte ha nytt då det gamle var morkent og heilt svart! Og so er prisen for org luftfilter og sportsfilter ca den same.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 gir lite virkning eller lyd dette filteret som sitter der.. er vel bare til pynt sånn det står.. det jeg mente.. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Montert neonlys i bilen, 2 stk. Eit som lyser ned på beina på førersida og eit som lyser ned på beina på passasjersida. Montert bryter til dei og ekstralysa mine på dashen. Bilete kjem. Muligens ein delebil på gang, så planen vert ny fangar bak og framme + smådill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Inspirasjonsforslag: å du mener at soting er harry:S ? jaja.. noe av det styggeste jeg har sett av bil på lenge lissom.. ------------------------- kan bli bra dette laupsa :) hold den clean:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 å du mener at soting er harry:S ? jaja.. noe av det styggeste jeg har sett av bil på lenge lissom.. ------------------------- kan bli bra dette laupsa :) hold den clean:D hahah, lol!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 er det no vits i å ha powerfilter der da? siden den svarte boksen er luftfilteret.. og du har montert powerfilter på slangen som skal føre luft inn til luftfilteret?eller har du plukka ut luftfilteret fra luftfilterboksen? Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke fjernet orginale luftfilteret om du har planer å beholde den orginale "luftboksen". Har du tettet varme-slangen fra eksosmanifolden? hvis ikke drar det bare dritt rett igjennom der og ned i forgasseren..... :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvilken nytte har egentlig det varmerøret der? Er på min corolla og :O Sjønner ikke pointet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er vel for å dra litt varmluft ved kalde morgener og ved oppstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 E da so masse drit som kjem ut gjennom eksosen då ? :P der som varmerøyret går ned i eksosen... Varmerøyret er vel for at forgassaren ikkje skal frysa, elle da som e inni forgassaren eit eller anna i alle fall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 å du mener at soting er harry:S ? jaja.. noe av det styggeste jeg har sett av bil på lenge lissom.. ------------------------- kan bli bra dette laupsa :) hold den clean:D Nå burde vel du klare å trekke den konlusjonen at det der er en bil med styling pluss soting, jeg liker ikke sinnsyk mørk soting, altså _resten_ av bilen er kanskje inspirasjonsforslag? :crazysant Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 E da so masse drit som kjem ut gjennom eksosen då ? :P der som varmerøyret går ned i eksosen... Varmerøyret er vel for at forgassaren ikkje skal frysa, elle da som e inni forgassaren eit eller anna i alle fall :P Stemmer det, hvis du ikke har det er det stor fare for å bli plaga med forgasserising. Blir nok bra denne bilen.... evighetsmaskin Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg