Gå til innhold

Prosjekt: Caddy 05 goes crazy

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

dritfet caddy, hvar stor forskjell på din og den standarde. så enda finere ut i virkeligheten. så den sto på osan atme bompibom.

 

OT: jonas er det du som har den svarte caddyen med dekaler fra et gulvlegger firma ellns, og lofoten-gatebil dekal på bakdøren?

sto oppe på fiskerifagskolen for en stund siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dritfet caddy, hvar stor forskjell på din og den standarde. så enda finere ut i virkeligheten. så den sto på osan atme bompibom.

 

OT: jonas er det du som har den svarte caddyen med dekaler fra et gulvlegger firma ellns, og lofoten-gatebil dekal på bakdøren?

sto oppe på fiskerifagskolen for en stund siden

 

Joda det vises litt forskjell ja hehe Skal prøve å få tatt kjørebilder av den...

 

Jonas sin det ja, er reklame for fimaet hans det, Askmo flis og mur .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker meg de bassene dundrer godt ja! 10" eller?

 

Hvor mye koster de pr.stk? og hvordan forsterker bruker du til og dra de?

 

det er 10", fantastiske varer :)

Link på de:

http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=16006&PHPSESSID=207b4998b42c2574f29b44bae7ff1337

 

driver med denne forsterkeren, 4 kanaler som driver 4 stk 10" og et frontsett

link:

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392448/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 10", fantastiske varer :)

Link på de:

http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=16006&PHPSESSID=207b4998b42c2574f29b44bae7ff1337

 

driver med denne forsterkeren, 4 kanaler som driver 4 stk 10" og et frontsett

link:

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392448/

 

Beskriv de litt da, er de sånn at du hører lang vei nedi gata når du kommer eller er det bare pen lyd inni bilen som teller..

 

Vet jo at du har 4stk, men hvis jeg f.eks kjøper 2stk og putter i en golf. Blir jeg overasket? hehe, har 2stk 10" Kicker som jeg vurderer og bytte ut snart..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskriv de litt da, er de sånn at du hører lang vei nedi gata når du kommer eller er det bare pen lyd inni bilen som teller..

 

Vet jo at du har 4stk, men hvis jeg f.eks kjøper 2stk og putter i en golf. Blir jeg overasket? hehe, har 2stk 10" Kicker som jeg vurderer og bytte ut snart..

 

Ja du blir overrasket, det er både fin lyd og høres "i gata"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøken caddy. driver å piffer opp min egen litt for tida også. smekka på 17" og venter på lakkering av rs fanger og bakfanger. svart 1,9tdi.

 

hva slags speil skal du ha? std. lakkerte?

 

Knall bra

Prøvde med Touran speil men det gikk ikke, må bytte dør da.

Skal ha standard, et sett lakkerte å et sett ulakkert.

er liksom et naturlig sort felt der de er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Caddyen min i dag. Bestillte, med optik pakke til 3000 ekstra, da får du touran fanger foran,lakkert bakfanger, lakkerte dørhandtak og speiler. Har et spørsmål AudiV6cab. Er det bare justering på KW settet foran eller er det justering på en måte bak også? Skal senkes men vil ikke ha den for lav heller, skal liksom brukes i jobb sammenheng, Anbefales 18" eller 19". 19" blir kansje litt vel stort eller? Digger din forresten? kult å se at andre gjør litt med firma bilen..

Da var ENDELIG senkesettet på :)

 

1nett.jpg

5nett.jpg

7nett.jpg

 

Måtte ta bilder sammen med en "standard" Caddy ;)

 

2nett.jpg

3nett.jpg

 

et par til, så får vi vente med resten til øyelokka og ny lakka speil kommer på i helga

 

6nett.jpg

4nett.jpg

8nett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
strøken caddy. driver å piffer opp min egen litt for tida også. smekka på 17" og venter på lakkering av rs fanger og bakfanger. svart 1,9tdi.

 

hva slags speil skal du ha? std. lakkerte?

 

Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt?

 

Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg.

Noen som har noen adresser?

 

P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D

http://www.lofoten-gatebil.com

 

94 540iA Touring

05 caddy Tdi Svart met perlemor

90 318is e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt?

 

Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg.

Noen som har noen adresser?

 

P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D

 

det har jeg ingen aning om.. har funnet et par til altfor mange tusen og de er attpåtil stygge!

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt?

 

Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg.

Noen som har noen adresser?

 

P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D

 

trur jeg får tak i en slik :)

Ja du sier noe der...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår