sp0ky Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sorte front lykter er jo gammelt nytt:P Hehe Jeg fikk tilogmed det til touraddyen min for ett år siden.. ! Men tøff din Caddy og. ! Synd det bare var sdi Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sorte front lykter er jo gammelt nytt:P Hehe Jeg fikk tilogmed det til touraddyen min for ett år siden.. ! Men tøff din Caddy og. ! Synd det bare var sdi Hvis du åpner øynene og ser på bildene så ser du kansje at jeg hadde fronten fra FØRSTE generasjon Touran og ikke facelift som du hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hva skal du ha nå da morten?:) vær den første så gjør en scirocco eller mk6?;) Har allerede bygd ny ;) T5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hehe, var syk den og :D Tråd eller noen bilder av Audien du har i avataren og eller? Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Multivan Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Stilige bil, gjort en god jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hvis du åpner øynene og ser på bildene så ser du kansje at jeg hadde fronten fra FØRSTE generasjon Touran og ikke facelift som du hadde. Ja er jo ikke akkurat blind. men du fikk jo de lyktene for lenge siden anyways.. ! Peen T5 btw. 20 " ? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ja er jo ikke akkurat blind. men du fikk jo de lyktene for lenge siden anyways.. ! Peen T5 btw. 20 " ? Nope, er 10x22" Schmidt CC-line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxnmxx Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Utrolig rå caddy! Har en lignende caddy selv så du ga meg mye bra ideer nå! Siter Vw Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 egen tråd om den t5? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 damn, nice t5 Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 her var det mye inspirasjon å hente til egen sdi.. flott arbeid.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Morten er en mann med sans for detaljer, flotte både Caddy og T5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 bare lurte på en ting... når du fikk litt trøkk i anlegget inni denna caddyen. ble det no fleksing/vibrasjoner e.l i den skilleveggen? ekke det groveste materialet den er lagd av.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg